Kurs przybliżający zasady użytkowania Okularowych Wzmacniaczy Obrazu (NVG)
Członkowie Stowarzyszenia Nauczycieli Lotnictwa (SAFE), w ostatnim czasie opracowali internetowy kurs dla Zespołu Bezpieczeństwa Federalnej Administracji Lotnictwa (FAAST), który ma przybliżyć zasady użytkowania Nocnych Okularowych Wzmacniaczy Obrazu (NVG).
Według Pata Knighta, twórcy kursu, instruktora i doświadczonego egzaminatora lotniczego, dopuszczenie do wykorzystywania operacyjnego NVG powinno się odbywać jedynie po odbyciu przez pilota obszernego szkolenia teoretycznego, a także praktycznego w warunkach nocnych lotów.
Nowe studium zawiera zakres możliwości obserwacji nocnej przy pomocy NVG wraz z wideo Cywilnego Instytutu Medycyny Lotniczej (CAMI), które przedstawia szczegóły widzenia i osłabienia wzroku w nocy oraz zasady adaptacji do ciemności. Kurs przybliża podstawowe zasady działania urządzenia, w tym m.in. sposób w jaki zwiększa ono bezpieczeństwo podczas nocnych lotów oraz jego zalety, ograniczenia i potencjalne zagrożenia.
Russ Still, szef instruktorów w firmie Gold Seal Aviation Network, przygotował produkt końcowy, który zostanie wykorzystany przez FAA Safety Team. Kurs jest dostępny na stronie FAASafety.gov.
SAFE reprezentuje ponad 500 najlepszych w branży nauczycieli lotnictwa, w tym wielu zwycięzców nagrody General Aviation w kategorii instruktora lotów, obsługi technicznej, systemów awionicznych oraz FAA Safety Team. SAFE przewodniczy również Sympozjum GA Pilot Training Reform, które odbędzie się w Atlancie w dniach 4-5 maja 2011 r.
Więcej informacji dostępnych jest tutaj
Według Pata Knighta, twórcy kursu, instruktora i doświadczonego egzaminatora lotniczego, dopuszczenie do wykorzystywania operacyjnego NVG powinno się odbywać jedynie po odbyciu przez pilota obszernego szkolenia teoretycznego, a także praktycznego w warunkach nocnych lotów.
Nowe studium zawiera zakres możliwości obserwacji nocnej przy pomocy NVG wraz z wideo Cywilnego Instytutu Medycyny Lotniczej (CAMI), które przedstawia szczegóły widzenia i osłabienia wzroku w nocy oraz zasady adaptacji do ciemności. Kurs przybliża podstawowe zasady działania urządzenia, w tym m.in. sposób w jaki zwiększa ono bezpieczeństwo podczas nocnych lotów oraz jego zalety, ograniczenia i potencjalne zagrożenia.
Russ Still, szef instruktorów w firmie Gold Seal Aviation Network, przygotował produkt końcowy, który zostanie wykorzystany przez FAA Safety Team. Kurs jest dostępny na stronie FAASafety.gov.
SAFE reprezentuje ponad 500 najlepszych w branży nauczycieli lotnictwa, w tym wielu zwycięzców nagrody General Aviation w kategorii instruktora lotów, obsługi technicznej, systemów awionicznych oraz FAA Safety Team. SAFE przewodniczy również Sympozjum GA Pilot Training Reform, które odbędzie się w Atlancie w dniach 4-5 maja 2011 r.
Więcej informacji dostępnych jest tutaj
Źródło artykułu
Komentarze