Hawker Beehcraft szuka sposobów na pozyskanie nowych klientów
Firma Hawker Beechcraft poinformowała, iż w najbliższym czasie, w prestiżowym hotelu Claridge, w samym sercu londyńskiej dzielnicy Mayfair, otworzy biuro obsługi klienta. Komentując ten fakt, przedstawiciel spółki, stwierdził, iż działalność placówki ma być nowym, kreatywnym sposobem na zwiększenie sprzedaży.
Punkt zostanie otwarty 25 maja i będzie obsługiwany przez zespół specjalistów, którzy zapewnią informacje na temat pełnej oferty oraz kompleksowych rozwiązań dotyczących wsparcia przy zakupie i późniejszym użytkowaniu statków powietrznych. „To biuro jest bezpośrednim wynikiem naszych nieustannych wysiłków w celu znalezienia nowych i kreatywnych sposobów by być tam, gdzie są nasi klienci, szczególnie, że nadal rozwijamy naszą międzynarodową działalność”, powiedział Sean McGeough, prezes HBC na obszar Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
W ubiegłym roku spółka prowadziła szczegółowe rozmowy z ponad 3000 właścicieli i operatorów z całego świata i ustanowiła radę doradczą klienta składającą się z 50 właścicieli z 30 krajów. Pomysł na nowy punkt w Londynie narodził się podczas dyskusji na temat, jak najlepiej służyć potrzebom obecnych i potencjalnych klientów. Ponadto Claridge może zapewnić obsługę większej ilości gości z regionu EMEA, gdzie HBC obserwuje wzrost sprzedaży.
Komentarze