Przejdź do treści
Źródło artykułu

W związku z COVID-19 linie Emirates łagodzą i ujednolicają politykę zwrotu biletów

Stawiając klientów na pierwszym miejscu, linie Emirates zaktualizowały zasady dotyczące rezygnacji z podróży w związku z pandemią COVID-19. Przewoźnik uprościł procedury zmiany rezerwacji oraz politykę zwrotów biletów wydanych na wszystkich rynkach globalnych.

Przemysł turystyczny i lotniczy rządzi się skomplikowanymi zasadami dotyczącymi taryf, przebukowania biletów lub refundacji, które również różnią się w zależności od regulacji rynkowych. Wiemy, że zrozumienie tych wszystkich zasad nie zawsze jest najprostsze. Pandemia COVID-19 jest bezprecedensowa dla nas wszystkich. Chcielibyśmy podziękować naszym klientom i partnerom handlowym za ich cierpliwość, zrozumienie i wsparcie. Cały czas dokładamy starań, aby wprowadzone przez nas zasady były nie tylko przyjazne dla klientów, ale także zgodne z wymogami regulacyjnymi – powiedział Adnan Kazim, dyrektor ds. handlu linii Emirates.

Emirates oferuje trzy rozwiązania podróżnym, którym odwołano loty lub których dotknęły ograniczenia podróży:

1. Zachowanie biletu: ważność wszystkich biletów Emirates zarezerwowanych przed 31 maja na podróż w terminie do 31 sierpnia zostanie automatycznie przedłużona na okres 760 dni. Klienci mogą być więc pewni, że ich bilety zostaną uhonorowane, a dodatkowo mają oni możliwość przełożenia daty podróży na dogodny dla nich termin.

W celu zmiany terminu lotu podróżni powinni skontaktować się z Emirates lub właściwym biurem podróży w ciągu dwóch lat od daty pierwotnego wystawienia biletu. Bilet zostanie zaakceptowany na każdy lot z siatki Emirates do tego samego miejsca docelowego lub do innego miasta w tym samym regionie bez żadnych opłat za zmianę. Osoby, które chcą wybrać inny kierunek docelowy również mogą przebukować bilet – przewoźnik nie będzie pobierać opłat za ponowne wystawienie biletu, a ewentualny koszt może wynikać jedynie z różnic taryfowych.

2. Podróżny voucher: jest ważny przez rok od daty wydania i może zostać przedłużony o kolejny rok. Voucher może być użyty na zakup dowolnego produktu lub usługi Emirates, co oznacza, że klienci mogą go wykorzystać np. do wyrównania opłat za lot do wybranego miejsca w dowolnej klasie. W przypadku vouchera nie obowiązują opłaty za zmianę rezerwacji podróży, co daje klientom większą swobodę zmiany jej terminu.

3. Zwroty: Klienci, którzy zdecydowali się zatrzymać bilet lub podróżny voucher, mogą nadal ubiegać się o zwrot pieniędzy, jeśli nie mogą podróżować. Opłaty za zwrot biletu nie są przewidziane.

Klienci mogą wybrać jedno z rozwiązań proponowanych przez linie Emirates za pomocą prostego formularza.

Aby uzyskać więcej informacji lub ubiegać się o którąkolwiek z powyższych opcji, klienci mogą odwiedzić stronę emirates.com. Podróżni, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem biura podróży, powinni skontaktować się ze swoim agentem w celu uzyskania pomocy – obowiązują tam te same zasady dotyczące rezygnacji.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony