Nowy - stary Aeroklub Łódzki
Wszystko wskazuje na to, że Aeroklub Łódzki zaczyna nowy etap swojej działalności. Od 1-go marca tego roku, tj. objęcia funkcji dyrektora Aeroklubu przez Pana Maksyma Dragojewa zaszły tam radykalne zmiany.
Nowa polityka marketingowa i zmiany personalne sprawiły, że instytucja zaczęła działać na zasadach prawdziwie rynkowych. O ile w ciągu całego ubiegłego roku praktyczne szkolenie samolotowe ukończyła tam zaledwie jedna osoba, tak od marca tego roku w trakcie szkolenia jest siedem osób. To dowód, że przeprowadzone zmiany przynoszą wymierne efekty. W praktyce przekłada się to na korzyści finansowe, niezbędne do funkcjonowania każdej instytucji, także Aeroklubu.
Wykorzystanie powszechnie dostępnych nośników informacji i dotarcie do potencjalnych klientów stwarza o wiele większe możliwości działania. Jeszcze w tym miesiącu rusza nowa strona internetowa Aeroklubu i kampania reklamowa, która swoim zasięgiem obejmie nie tylko Łódź, ale też inne miasta.
Wszystko wskazuje na to, że kierunek działań jest właściwy i może być przykładem dla innych Aeroklubów, które przeżywają podobny kryzys nie do końca wierząc w swoje możliwości. Przykład ten dowodzi, że każda instytucja ma szanse zaistnienia pod warunkiem, że jest właściwie zarządzana.
Paweł Kralewski
Nowa polityka marketingowa i zmiany personalne sprawiły, że instytucja zaczęła działać na zasadach prawdziwie rynkowych. O ile w ciągu całego ubiegłego roku praktyczne szkolenie samolotowe ukończyła tam zaledwie jedna osoba, tak od marca tego roku w trakcie szkolenia jest siedem osób. To dowód, że przeprowadzone zmiany przynoszą wymierne efekty. W praktyce przekłada się to na korzyści finansowe, niezbędne do funkcjonowania każdej instytucji, także Aeroklubu.
Wykorzystanie powszechnie dostępnych nośników informacji i dotarcie do potencjalnych klientów stwarza o wiele większe możliwości działania. Jeszcze w tym miesiącu rusza nowa strona internetowa Aeroklubu i kampania reklamowa, która swoim zasięgiem obejmie nie tylko Łódź, ale też inne miasta.
Wszystko wskazuje na to, że kierunek działań jest właściwy i może być przykładem dla innych Aeroklubów, które przeżywają podobny kryzys nie do końca wierząc w swoje możliwości. Przykład ten dowodzi, że każda instytucja ma szanse zaistnienia pod warunkiem, że jest właściwie zarządzana.
Paweł Kralewski
Źródło artykułu
Komentarze