"Operacja: LOT 2" – finałowy odcinek nowej serii już dziś
Szkolenie na samolocie Bobmardier Q400, nowinki technologiczne do nowych polskich Dreamlinerów, finał przeglądu Boeinga 737 – to tematy finałowego, szóstego odcinka drugiej serii „Operacji: LOT”. Discovery Channel zajrzy z kamerą jeszcze głębiej, pokazując to co dla pasażerów na co dzień jest niedostępne.
Szósty odcinek "Operacji: LOT 2” – Premiera: środa, 15 listopada, godz. 22:00 na Discovery Channel
Szkolenie na samolocie Bobmardier Q400
To wielki dzień dla Kamila Pućko i Macieja Bilskiego. Po zaliczonych egzaminach w Sztokholmie młodzi piloci będą sie szkolić w umiejętności opanowania samolotu Bobmardier Q400. – Pierwszy raz będę leciał tym samolotem. Na pewno będzie to ciekawe doświadczenie – mówi Kamil Pućko. Podczas lotu piloci będą poznawać różnice między tym co było w symulatorze a tym co jest w rzeczywistości.
Co nowego zobaczymy w nowych Dreamlinerach PLL LOT
Polskie Linie Lotnicze LOT zakupiły sześć Dreamlinerów, które będa systematycznie dostarczane do Polski w ciągu trzech najbliższych lat. Krzysztof Moczulski dyrektor działu produktu PLL LOT każdą maszyne odbiera osobiście w fabryce Boeinga w Seattle. Również za oceanem w Kaloforni w siedzibie producentów Krzysztof zapoznaje się z nowinkami technologicznymi, które może przetestować i ewentualnie zamówić do najnowszych nabytków Linii Lotniczych. Krzysztof Moczulski jako przedstawiciel klienta uczestniczy też w prezentachach i testach na etapie powstawania produktów w hali produkcyjnej.
Finał przeglądu Boeinga 737
Krystian Piasecki, koordynator produkcji, który zarządza zespołem mechaników kończy przegląd Boeinga 737. Samolot rok po retroficie, czyli wymianie wnętrza na nowe i przeglądzie ciężkim, wrócił do hangaru na kolejny gruntowny przegląd. Przez cztery tygodnie mechanicy sprawdzili wszystkie systemy elektryczne, oświetlenie, pneumatykę, hydraulikę oraz instalacje paliwowe. – Dzisiaj jest ostatni dzień przeglądu. Wszystkie strefy są już praktycznie zamknięte. Fotele są zabudowane, oświetlenie sprawdzone, wszystkie kotary. Samolot jest przygotowany i czeka tylko na pasażerów. Ale my mamy na tyle poważną usterkę, że nie możemy go iwypuścić z obsługi. Jest to usterka związana z hermetyzacją kadłuba. Nie możemy zahermetyzować kadłuba i utrzymać ciśnienia na odpowiednim poziomie, zgodnie z kartą zadaniową, którą mamy rozpisaną. I teraz mechanicy się zastanawiają, w którym miejscy powietrze ucieka – tłumaczy Krystian Piasecki.
Problemy z hermetyzacją kadłuba może powodować najmniejszy drobiazg. Na przykład jedna zużyta uszczelka. Dopuki Mechanicy nie zlokalizują źródła problemu, maszyna nie opuści hangaru.
Sprawdź, co wydarzy się w finałowym odcinku.
Oglądaj szósty odcinek „Operacji: LOT 2” już 15 listopada o godz. 22:00 w Discovery Channel.
Komentarze