Przejdź do treści
Kampania British Airways, fot. youtube
Źródło artykułu

British Airways ponownie zaprosiło gwiazdy do nagrania filmu o zasadach bezpieczeństwa w samolocie

Nagranie, które od 1 maja oglądać będą pasażerowie na trasach długodystansowych, trwa aż 5 minut. Między innymi dlatego, by zmieściły się w nim wszystkie gwiazdy, jakie zatrudniono do tego projektu. Wśród nich są aktor „Sex Education”, Ncuti Gatwa i zwyciężczyni US Open, Emma Raducanu. Klip jest dowcipny i pełen odniesień do brytyjskiego trybu życia.

Aktor Ncuti Gatwa wyjaśnia, jak prawidłowo zapinać pasy bezpieczeństwa. Czyni to podczas przymiarek nowego garnituru w pracowni Ozwalda Boatenga, autora nowych uniformów personelu British Airways. Tenisistka Emma Raducanu tłumaczy pasażerom, że bagaż podręczny należy włożyć do schowka nad głową, albo umieścić pod fotelem naprzeciwko nas. Z kolei gwiazda brytyjskich kulinariów, Tom Kerridge, przypomina, że na pokładzie samolotu nie można palić ani tradycyjnych, ani elektronicznych papierosów. Także w toaletach, gdzie są czujniki dymu.

W obsadzie filmiku znaleźli się również raperka Little Simz, dziennikarz polityczny Robert Peston, aktorka i modelka Kaya Scodelario i przedsiębiorca Steven Bartlett. W nagraniu pojawia się też szereg prawdziwych pracowników British Airways – stewardess, stewardów, pilotów, członków obsługi naziemnej.

„Wszyscy uczestniczyliśmy już w prezentacjach dotyczących bezpieczeństwa, więc wiedzieliśmy, że musimy stworzyć coś innego, co przyciągnie uwagę. Chcieliśmy, aby był to prawdziwy festiwal oryginalności” – przyznał w komunikacie prasowym dyrektor ds. obsługi klienta British Airways, Calum Laming.

Ale to nie był pierwszy raz, kiedy wykorzystano w filmie instruktażowym gwiazdy. Być może jeszcze bardziej doborową obsadę miał filmik tych linii lotniczych z 2017 r. Wtedy m.in. zasady używania maski tlenowej wyjaśniał Ian McKellan, aktor znany jako Gandalf, a Rowan Atkinson, czyli Jaś Fasola, pokazywał, jak przekazać darowiznę na fundację charytatywną, z którą współpracowało British Airways.

Kampania British Airways

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony