Ustawa o FAA jako program infrastruktury i miejsc pracy
31 stycznia, Demokraci w Senacie przegłosowali przekształcenie notującej już trzy lata opóźnienia ustawy o finansowaniu Federalnej Administracji Lotnictwa USA (FAA), w program infrastruktury i miejsc pracy, argumentując, iż 8 miliardów dolarów, które zostaną przeznaczone na rozwój lotnisk, będzie także wsparciem dla 90000 pracowników pracujących w tym sektorze gospodarki.
"Jeśli kiedykolwiek ktoś marzył o ustawie o zatrudnieniu, to właśnie taką uchwaliliśmy", powiedział senator Harry Reid, Demokrata z Nevady. Nowe uregulowania gwarantują przez najbliższe dwa lata 34,5 miliardów dolarów na utrzymanie działalności Agencji i przyspieszenie prac nad wprowadzaniem systemu NextGen. W ubiegłym roku, przepisy zostały przyjęte przez Senat, ale później nie uzyskały akceptacji Izby. John Mica, Republikanin z Florydy, nowy przewodniczący Komisji Izby Transportu, stwierdził, że w czasie jego kadencji ustawa będzie jego priorytetem.
Przez ostatnie kilka lat w procesie ustawodawstwa ugrzęzło wiele ważnych kwestii, w tym spór pomiędzy firmami FedEx i UPS o przepisy związków zawodowych i przydzielenie większej ilości slotów dla każdego z tych przewoźników na lotnisku Reagana w Waszyngtonie. Konsensus zdaje się budować, ale szczegóły będą dopiero wypracowywane, co powinno sprawić, że ostatecznie legislacja wejdzie w życie jeszcze w tym roku. Jednakże są też przeciwnicy powyższych przepisów. Jon Kyl, Republikanin z Arizony powiedział, że nie podziela stanowiska Demokratów. "To nie jest ustawa o zatrudnieniu. Wiem, że miejsca pracy w ostatnim czasie są ważną kwestią, ale oni próbują sprzedawać przepisy, które mają zupełnie inne podłoże, jako ustawę o zatrudnieniu”, dodał.
Czytaj równiez:
Końcowy etap prac nad ustawą o reautoryzacji FAA
"Jeśli kiedykolwiek ktoś marzył o ustawie o zatrudnieniu, to właśnie taką uchwaliliśmy", powiedział senator Harry Reid, Demokrata z Nevady. Nowe uregulowania gwarantują przez najbliższe dwa lata 34,5 miliardów dolarów na utrzymanie działalności Agencji i przyspieszenie prac nad wprowadzaniem systemu NextGen. W ubiegłym roku, przepisy zostały przyjęte przez Senat, ale później nie uzyskały akceptacji Izby. John Mica, Republikanin z Florydy, nowy przewodniczący Komisji Izby Transportu, stwierdził, że w czasie jego kadencji ustawa będzie jego priorytetem.
Przez ostatnie kilka lat w procesie ustawodawstwa ugrzęzło wiele ważnych kwestii, w tym spór pomiędzy firmami FedEx i UPS o przepisy związków zawodowych i przydzielenie większej ilości slotów dla każdego z tych przewoźników na lotnisku Reagana w Waszyngtonie. Konsensus zdaje się budować, ale szczegóły będą dopiero wypracowywane, co powinno sprawić, że ostatecznie legislacja wejdzie w życie jeszcze w tym roku. Jednakże są też przeciwnicy powyższych przepisów. Jon Kyl, Republikanin z Arizony powiedział, że nie podziela stanowiska Demokratów. "To nie jest ustawa o zatrudnieniu. Wiem, że miejsca pracy w ostatnim czasie są ważną kwestią, ale oni próbują sprzedawać przepisy, które mają zupełnie inne podłoże, jako ustawę o zatrudnieniu”, dodał.
Czytaj równiez:
Końcowy etap prac nad ustawą o reautoryzacji FAA
Źródło artykułu
Komentarze