Cessna rozwija globalną sieć sprzedaży
Koncern Cessna poinformował o planach przeprowadzenia światowej ekspansji i zwiększenia sprzedaży o blisko 50 procent. W ramach tych działań, producent chce położyć szczególny nacisk na zdecentralizowanie własnych oddziałów na rynkach globalnych, gdzie obecność firmy jest ustabilizowana lub gdzie widzi ona szansę na swój rozwój.
"Ten ruch jest kolejnym przykładem na to, jak Cessna inwestuje w przyszłość. Z największą gamą samolotów lotnictwa ogólnego konieczne jest, żeby zarówno aktualni klienci, jak i nowi, mieli łatwy dostęp do naszego zespołu ekspertów przed, w trakcie i po zakupie ich statków powietrznych", powiedział Scott Ernest, prezes spółki Cessna. "Po tym jak już zainwestowaliśmy w nasze nowe produkty i globalną sieć serwisową, teraz zamierzamy inwestować w pracowników i ich relacje z naszymi cennymi klientami z całego świata", dodał.
Ekspansja oznacza, że Cessna musi zatrudnić wykwalifikowanych pracowników działów sprzedaży w celu uzupełnienia zespołów specjalistów na poszczególnych placówkach. "Oferta produktowa Cessny, nienaganna spuścizna inżynieryjna oraz zakres oferowanych usług pozwala klientom zyskać pewność, której potrzebują, aby podjąć decyzję w kwestii zakupu samolotów", tłumaczył Bob Gibbs, wiceprezes ds. sprzedaży regionalnej na teren Ameryki Łacińskiej. "Sześć nowych produktów, które zostaną wprowadzone na rynek w 2013 r. oraz premiera nowoczesnych odrzutowców biznesowych Cittaion Latitude oraz Citation Longitude, sprawia, że dla tego zespołu jest to bardzo interesujący i dynamiczny okres”, dodał.
Komentarze