AOPA walczy o złagodzenie standardów EPA
Nowe standardy ustanowione przez EPA (Environmental Protection Agency) mające na celu “ograniczenie ilości toksycznego ołowiu w powietrzu o 90 procent” mogą odbić się na pilotach małych samolotów. 
 
Amerykańska AOPA, dokonała rewizji i podjęła działania. Oficjalne komentarze wydane przez AOPA w odpowiedzi na notę EPA, stwierdzają, że samoloty tłokowe składają się na mniej więcej „jedną dziesiątą jednego procenta” całkowitej emisji, a w sektorze transportowym ilość ta wynosi zaledwie 0,55 procenta.
 
AOPA przekonuje EPA, by ta przemyślała zarówno kwestię kosztów jak i bezpieczeństwa, które będą efektem przyszłych regulacji sektora o tak małej emisji ołowiu. Zaznaczyła również, że przemysł ten zatrudnia ponad 1,3 mln osób i ma „bezpośredni i pośredni wpływ” na ekonomię.
			
						
						
						Amerykańska AOPA, dokonała rewizji i podjęła działania. Oficjalne komentarze wydane przez AOPA w odpowiedzi na notę EPA, stwierdzają, że samoloty tłokowe składają się na mniej więcej „jedną dziesiątą jednego procenta” całkowitej emisji, a w sektorze transportowym ilość ta wynosi zaledwie 0,55 procenta.
AOPA przekonuje EPA, by ta przemyślała zarówno kwestię kosztów jak i bezpieczeństwa, które będą efektem przyszłych regulacji sektora o tak małej emisji ołowiu. Zaznaczyła również, że przemysł ten zatrudnia ponad 1,3 mln osób i ma „bezpośredni i pośredni wpływ” na ekonomię.


 
													
	Źródło artykułu
									
							 
         
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Komentarze