Przejdź do treści
Źródło artykułu

Amadeus wprowadza nową platformę rezerwacyjną dla biur podróży w Polsce

W czasie wydarzenia biznesowego w Warszawie Amadeus oficjalnie ogłosił udostępnienie dla biur podróży w Polsce kolejnej generacji swojej platformy rezerwacyjnej pod nazwą Amadeus Selling Platform Connect. To w pełni internetowe, zbudowane we współpracy z konsultantami ds. podróży i z myślą o ich codziennej pracy rozwiązanie udostępnia szeroki wybór ofert usług turystycznych przez globalny system dystrybucji Amadeus GDS. Ponadto, usprawnia pracę kasjerów lotniczych i innych pracowników biur podróży zajmujących się obsługą podróżnych.

W aplikacji Amadeus Selling Platform Connect zastosowano istotne, nowe rozwiązania, które ułatwią pracę konsultantom w biurach podróży, pozwalając im szybciej i lepiej obsługiwać klientów. Po pierwsze, nowa platforma Amadeus działa szybko i płynnie, a jej nowa forma graficzna sprawia, że jest ona przejrzysta, intuicyjna i łatwa w obsłudze. Dzięki temu umożliwia biurom podróży obsługę na wysokim poziomie większej liczby klientów w krótszym czasie, obniżając koszty. Po drugie, aplikacja pozwala łatwiej rezerwować wiele różnych usług turystycznych w jednym miejscu, dzięki czemu konsultanci biur podróży mogą łatwiej dobierać różne oferty i łączyć je w spersonalizowane pakiety, oferując swoim klientom dodatkowe usługi.

Amadeus Selling Platform Connect oferuje kilka nowych możliwości technicznych:

• Nowa platforma jest w 100% obsługiwana w chmurze obliczeniowej i dostępna z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej. Dzięki temu można jej używać z każdego miejsca, o dowolnej porze i z każdego urządzenia podłączonego do internetu. Co więcej, biuro podróży nie musi poświęcać czasu na instalację i konfigurację oprogramowania na swoich komputerach, ponieważ program fizycznie znajduje się na serwerach Amadeus.

• Aplikacja Connect daje możliwość korzystania zarówno z komend tekstowych (tzw. Cryptic), jak i trybu graficznego, a także płynnego przełączania z między nimi. Dzięki temu platforma jest doskonałym rozwiązaniem zarówno dla doświadczonych kasjerów, jak i dla osób, które dopiero zaczynają pracę w biurze podróży i nie odbyły specjalistycznych szkoleń.

• Platforma pozwala dostosować wygląd panelu użytkownika oraz poszczególnych widoków do indywidualnych potrzeb użytkownika, w zależności od specyfiki jego pracy, doświadczenia i indywidualnych preferencji.

• Program daje też możliwość używania niedostępnych dotychczas usprawnień, które sprawiają, że konsultant biura podróży może opracować bardziej efektywnie. Przykładami takich rozwiązań są możliwość importu danych pasażerów z plików zewnętrznych czy obsługa transakcji pochodzących z innych systemów GDS.

„W erze Internetu podróżni są bardziej świadomi i lepiej poinformowani niż kiedykolwiek wcześniej, a także otrzymują oferty z różnych źródeł, w tym bezpośrednio od dostawców usług turystycznych. Dlatego biura podróży, aby wyróżnić się na tle konkurencji muszą oferować im najwyższy poziom obsługi i eksperckiej wiedzy. Nasza najnowsza platforma Amadeus Selling Platform Connect jest odpowiedzią na tę potrzebę – wydatnie usprawnia obsługę podróżnych, jednocześnie obniżając koszty biur podróży oraz ułatwiając im oferowanie usług dodatkowych” – mówi Paweł Rek, dyrektor generalny Amadeus Polska.

„Najnowsza aktualizacja naszej platformy to najważniejsza zmiana wprowadzona w niej od ponad dekady. Jest to rozwiązanie skrojone na miarę potrzeb podróżujących i biur podróży, dla których Internet stał się codziennym, podstawowym narzędziem. Platformę Amadeus Selling Platform Connect przygotowywaliśmy we współpracy z naszymi klientami, poświęcając wiele godzin na testy użyteczności. Spotkała się już ona z pozytywnym przyjęciem w innych krajach, dlatego wierzę, że w pełni spełni oczekiwania biur podróży również w Polsce” – dodaje Paweł Rek.

Oprócz nowych funkcji, Amadeus Selling Platform Connect oferuje też wszelkie udogodnienia, które miało dotychczas oferowane rozwiązanie. Dotyczy to dostępu do danych w czasie rzeczywistym, możliwości używania komend tekstowych, integracji platformy z innym oprogramowaniem używanym przez biura podróży, a także dostęp do pełnej gamy usług szczegółowych, takich jak: Amadeus Fare Families, Amadeus Ancillary Services, Amadeus Ticket Changer i inne.

Osoby pracujące w branży turystycznej, które chciałyby bliżej zapoznać się z platformą Connect, mogą wziąć udział w jednym ze spotkań, organizowanych w 7 miastach, w czasie,  których będą mogli poznać szczegóły nowego rozwiązania. Oprócz spotkania inauguracyjnego w Warszawie, które odbyło się 30 marca, Amadeus zaprasza na wydarzenia w Krakowie (5 kwietnia), Katowicach (6 kwietnia), Wrocławiu (7 kwietnia), Poznaniu (11 maja), Szczecinie (12 maja) i Trójmieście (10 czerwca). Oprócz prezentacji Amadeus Selling Platform Connect, goście będą mogli wziąć udział w inspirujących warsztatach twórczych oraz skorzystać z innych zaplanowanych atrakcji. Zainteresowani wzięciem udziału mogą zarejestrować się na stronie www.iloveconnect.pl.

Osoby zainteresowane uruchomieniem platformy Connect w swoim biurze podróży powinny skontaktować się ze swoim opiekunem z Działu Sprzedaży Amadeus. Więcej informacji na temat aplikacji jest też dostępnych na stronie internetowej www.iloveconnect.pl.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony