Wrześniowo-październikowy numer AirWorld już w salonach prasowych
Przez wiele lat pokutowało przekonanie, że pilotami mogą zostać jedynie osoby w absolutnie idealnym stanie zdrowia. Z tego powodu wielu młodych ludzi rezygnowało ze swoich marzeń o lataniu. Tymczasem, w dzisiejszych czasach, badania lotniczo-lekarskie w niczym nie przypominają już testowania astronautów w radzieckich ośrodkach. Choć to temat rzeka, o którym można by pisać grube książki, w najnowszym numerze AirWorld Magazine prezentujemy czytelnikom krótki, acz przepełniony informacjami materiał o tym, jakie wymagania zdrowotne stawiane są pilotom i kandydatom.
Tradycyjnie jedną z głównych części nowego wydania stanowią materiały poświęcone największym liniom lotniczym. Po serii o SAS Scandinavian Airlines, tym razem rozpoczynamy opowieść o brytyjskich liniach British Airways. Pierwsza część znajduje się w bieżącym numerze, a dalsze części pojawią się w kolejnych. Oddalając się od Europy publikujemy również artykuł o wiodącym przewoźniku afrykańskim, Ethiophian Airlines.
Nie mogło oczywiście zabraknąć artykułu o nowej-starej linii lotniczej w Polsce, która zastąpiła skompromitowany Centralwings. Mowa o LOT Charters, oddziale narodowego przewoźnika, który dysponując flotą Boeingów 737 będzie próbował odbudować zaufanie Polaków i przekonać ich do latania polskimi liniami również na wczasy.
Lotnictwo komercyjne od dłuższego czasu pozostaje zdominowane przez dwóch producentów – europejskiego Airbusa oraz amerykańskiego Boeinga. Tym razem Czytelnicy znajdą w AirWorld pokaźną liczbę artykułów o obydwu tych firmach. A zatem obszernemu artykułowi o historii firmy Airbus przeciwstawiony zostanie wywiad z szefową Boeinga w Polsce, panią Henryką Bochniarz. Krótkie artykuły przybliżą najnowsze wydarzenia z fabryk, czyli finalne etapy prac nad modelami B747-8F i A350XWB.
W ramach odpoczynku od tematów ściśle związanych z lotnictwem komercyjnym zapraszamy Czytelników do lektury artykułów o lotnictwie wirtualnym (poradnik oraz reportaż z lotu). Ponadto interesujące z pewnością będą dane o tym, jakimi samolotami podróżują największe gwiazdy światowej muzyki. Pretekstem do tego artykułu było przybycie zespołu U2 wyczarterowanym samolotem linii Blue Line.
Dla naszych Czytelników przygotowaliśmy również liczne newsy ze świata lotnictwa komercyjnego. W numerze jak zawsze znajdą Państwo konkursy oraz wiele artykułów poza tymi, które zostały już wymienione. Zapraszamy zatem do lektury i życzymy satysfakcji z zakupienia naszego pisma!
Redaktor naczelny AirWorld
Sebastian KRUPA
Komentarze