Air Show Go! – niezbędnik widza w jednym miejscu
Aplikacja mobilna Air Show Go!, tworzona specjalnie na potrzeby tegorocznych Międzynarodowych Pokazów Lotniczych, ma ułatwić widzom i uczestnikom AIR SHOW 2017 dostęp do wszystkich niezbędnych informacji związanych z pokazami. Zostaną one ulokowane w jednym (mobilnym) miejscu i na bieżąco aktualizowane. Aplikację na smartfony i tablety będzie można pobrać już od 21 sierpnia 2017 r. godz. 15:00.
W aplikacji Air Show Go! zainteresowani pokazami znajdą wszystkie najpotrzebniejsze informacje, tak by przyjemność z oglądania pokazów była jak największa, a pozyskiwanie wiedzy na temat pokazów statycznych, dynamicznych oraz atrakcji przygotowanych przez organizatorów odbywało się bez najmniejszych problemów. Air Show Go! zapewnia dostęp do Wydarzenia AIR SHOW 2017 na urządzeniach mobilnych z systemami operacyjnymi iOS oraz Android. Główną funkcjonalnością aplikacji jest zarządzanie komunikacją w czasie AIR SHOW 2017, a także możliwość nawigacji, w celu zlokalizowania poszukiwanego obiektu lub miejsca na terenie lotniska oraz informowanie uczestników o ważnych wydarzeniach w czasie AIR SHOW 2017. Air Show Go! ma również spory potencjał marketingowy dla instytucji i firm, które nie tylko będą prowadziły na terenie pokazów działalność komercyjną, ale też wystawią swoje stoiska promocyjne.
W aplikacji użytkownicy znajdą rzeczywistą mapę lotniska Radom-Sadków, na którą zostanie naniesiony plan pokazów z listą wszystkich wystawców, ze szczegółowymi opisami marek i oferty stoisk. Aplikacja umożliwi widzom znalezienie poszukiwanego obiektu poprzez wyszukiwanie za pomocą słów-kluczy. Zostanie także udostępniony szczegółowy program pokazów w trybie on-line, który będzie aktualizowany w czasie rzeczywistym. – Przy dużych wydarzeniach najważniejsze jest, aby wszelkie zmiany harmonogramu, ważne informacje miały możliwość szybkiego pojawienia się w telefonach uczestników. Dodatkową atrakcją z pewnością będzie możliwość przeczytania o znajdujących się na Air Show maszynach, czy sprawdzeniu interaktywnej mapy. To niesamowita wygoda mieć wszystkie informacje w jednym miejscu – uczestnicy skupiają się na oglądaniu widowiska, a nie przeszukiwaniu kilku źródeł informacji – zaznacza Adrian Czyczerski, dyrektor firmy Meeting Application, która projektuje rozwiązanie mobilne dedykowane tegorocznemu AIR SHOW w Radomiu.
Aplikacja zawiera agendę, czyli listę wydarzeń podzielonych na dni, a także posortowanych według godziny rozpoczęcia. Każde wydarzenie zawiera opis oraz możliwość jego oceniania. W aplikacji znajdzie się także funkcjonalność prelegenci, która informuje użytkowników o osobach związanych z AIR SHOW 2017 i wydarzeniach, w których będzie brała udział lub które poprowadzi. Ciekawą funkcjonalnością jest fotobudka, która będzie zawierała galerię zdjęć dodawanych przez użytkowników podczas wydarzenia. Warto podkreślić, że użytkownik będzie mógł dodawać zdjęcia pod warunkiem uprzedniego zalogowania w aplikacji. W komponencie multimedia znajdą się zdjęcia, dźwięki oraz filmy, podzielone na kategorie i źródła. A moduł ulubione przeznaczony jest dla użytkowników, którzy zechcą zbudować swój osobisty planner tego, co chcą zobaczyć. Zakładka partnerzy pozwoli zaprezentować wszystkie instytucje wspierające AIR SHOW 2017. Użytkownicy Air Show Go! znajdą również opis wszystkich wystawców (moduł Wystawcy), a każdy z nich może zostać zlokalizowany po tagach, charakteryzujących zakres jego działalności.
Jedną z ważniejszych funkcjonalności aplikacji są interaktywne mapy. Po kliknięciu w pinezkę wyświetla się ekran ze szczegółami – nazwa miejsca, opis, zdjęcia, adres z możliwością przejścia do nawigacji lub planu. Pinezki mają różne kształty i kolory w zależności od kategorii do jakiej zostały przypisane. Użyteczne, szczególnie dla Biura Prasowego pokazów będą powiadomienia push. Dzięki nim, użytkownicy mają możliwość komunikowania o najważniejszych zmianach w agendzie, specjalnych wydarzeniach lub nieplanowanych, nagłych utrudnieniach. – Aplikacja Air Show Go! będzie idealnym uzupełnieniem atrakcji odbywających się podczas tego dwudniowego wydarzenia. Z pewnością przysłuży się tak widzom, jak i wystawcom oraz samym organizatorom. – podsumowuje Czyczerski.
Komentarze