Przejdź do treści
Źródło artykułu

A380 wybrany najlepszym typem samolotu w głosowaniu czytelników Global Traveler

Ponad dekadę po dziewiczym rejsie, Airbus A380 cieszy się coraz większym uznaniem pasażerów linii lotniczych na całym świecie, o czym świadczy między innymi tytuł Najlepszego Typu Samolotu przyznany mu przez czytelników amerykańskiego magazynu Global Traveler.

Grono czytelników Global Traveler zagłosowało na A380 w ramach 11. dorocznego konkursu Tested Reader Survey Awards, którego zwycięzcy otrzymali nagrody podczas ceremonii w Beverly Hills w Kalifornii w Stanach Zjednoczonych. Po raz pierwszy wyróżnienie dla Najlepszego Typu Samolotu przypadło producentowi innemu niż Boeing.

Nagrodę odebrał 8 grudnia Didier Nasarre, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży A380 w firmie Airbus, który podczas przemówienia wyjaśnił, jak preferencje pasażerów wpływają na zwiększenie wartości marki linii lotniczych, podając jako przykład właśnie A380.


Didier Nasarre, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży A380 w firmie Airbus, odbierający nagrodę podczas ceremonii w Los Angeles (8 grudnia 2015)

Typowy A380 przewozi 525 pasażerów w konfiguracji z trzema klasami na dwóch przestronnych pokładach. Pasażerowie doceniają niedościgniony komfort podróży oraz cichy lot; jak wynika z niedawnych badań, 65 proc. pasażerów podjęłoby dodatkowy wysiłek, żeby polecieć na pokładzie A380.

Airbus wie, jak bardzo pasażerowie cenią A380 i jak głośno potrafią wyrażać swoje zdanie. Właśnie dlatego firma uruchomiła witrynę A380love.com z cyfrową „ścianą społecznościową”, na której widnieją entuzjastyczne opinie pasażerów A380 z całego świata.

A380 cieszy się wielkim uznaniem nie tylko pasażerów, ale również linii lotniczych. Ten flagowy samolot firmy Airbus regularnie przyciąga dochodowych pasażerów, stymulując popyt oraz oferując dużą liczbę miejsc, aby spełnić wymagania w godzinach szczytu. Umożliwiając wykorzystanie rosnącego ruchu, oferując niezrównany komfort i globalną dostępność, A380 pozwala przewoźnikom zdefiniować nowe możliwości – i zdominować niebo.

Ponadto A380 zwiększa sentyment do marki – średnio o 40 procent – i jest zdecydowanie najpopularniejszym samolotem we flotach linii lotniczych.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony