Konferencja Finansowo-Księgowa w Aeroklubie Polskim
Aeroklub Polski, w odpowiedzi na problemy dotyczące księgowości i finansów Aeroklubów Regionalnych, opracował program szkolenia, który miał przybliżyć tematykę związaną z rozliczaniem VAT, zadań dotowanych oraz zagadnień związanych z paliwem bez akcyzy.
Szkolenie odbyło się 10 stycznia 2013 roku w siedzibie Aeroklubu Polskiego w ramach Konferencji Finansowo – Księgowej dla Aeroklubów Regionalnych.
W spotkaniu udzaił wzięło 40 osób, wśród których znaleźli się Prezesi, Dyrektorzy oraz Pracownicy Księgowi Aeroklubów Regionalnych. Szkolenie przygotowała oraz przeprowadziła Główna Księgowa Aeroklubu Polskiego – Pani Katarzyna Schweda.
W trakcie konferencji, uczestnicy:
-
Zapoznali się ze zmianami w podatku VAT w 2013 roku
-
Poznali zasady rozliczania udziału własnego w zadaniach dotowanych
-
Omówili najczęściej popełniane błędy w rozliczeniach zadań dotowanych
-
Przeanalizowali zasady nabywania i rozliczenia paliw bez akcyzy
Na koniec odbyły się spotkania z przedstawicielami Firm współpracujących z Aeroklubem Polskim.
-
Firma CORIS przedstawiła uczestnikom analizę ubezpieczeń indywidualnych.
-
Bank BGŻ zapoznał zgromadzonych ze swoimi usługami i przedstawił możliwości współpracy.
-
Kancelaria Sadkowski i Wspólnicy zaprezentowała swoje działania związane z obsługą prawną jednostek.
Wszystkim uczestnikom dziękujemy za tak liczne przybycie i udział w konferencji!
Materiały z konferencji:
Komentarze