2 SLT. dołącza do Facebooka
Serwis społecznościowy czy platforma informacyjna? Jedno i drugie - jeśli wierzyć doniesieniom medialnym, że przeciętny użytkownik Facebooka spędza na portalu 6h. dziennie i jeśli rzeczywiście zrzesza on obecnie ponad kilkadziesiąt milionów użytkowników, rozsianych po całym świecie.
Biorąc pod uwagę, że jest jednym z najbardziej popularnych portalów społecznościowych, który zaczyna detronizować mailowy sposób komunikacji to z całą pewnością jest doskonałym narzędziem promocyjno – informacyjnym.
Galerie zdjęć, filmy video, aktualności – to wszystko znajduje swoje miejsce na kanale Facebook, docierając do ludzi z całego świata. Zwłaszcza do młodego pokolenia.
2 SLT., będące użytkownikiem 48 samolotów wielozadaniowych F-16 Block 52+, stacjonujących w dwóch najnowocześniejszych bazach w Polsce (31 i 32 Bazie Lotnictwa Taktycznego), skorzystało z tej formy „reklamy”, zamieszczając swój profil zawodowy pod nazwą 2 Skrzydło Lotnictwa taktycznego i udostępniając m.in. filmy; zdjęcia wykonane przez pasjonatów awiacji oraz informacje o ważniejszych wydarzeniach z polskim „Jastrzębiem” w roli głównej:
www.facebook.com/pages/2-Skrzydlo-Lotnictwa-Taktycznego/102949879744237?v=wall
Komentarze