THENOG ostrzega inwestorów Thielert'a
Utworzona niedawno grupa właścicieli silników Thielert (Thielert Engine Owners Group – THENOG) oznajmiła, że wyczerpie wszystkie dostępne prawne, polityczne i ekonomiczne sposoby, by zapewnić, że każdy nowy właściciel firmy Thielert nie pozostawi użytkowników silników samym sobie.
Grupa odpowiedziała na oświadczenia Thielert’a z zeszłego tygodnia, o otrzymaniu kilku ofert zakupu od „znanych inwestorów”. Dr Todd House, założyciel THENOG, oznajmił: „cieszymy się z pozytywnej reakcji ze strony inwestorów w sprawie Thielert’a i w pełni wierzymy, że oferenci zechcą honorować zobowiązania firmy wobec jej klientów.” Sprzedano setki statków powietrznych napędzanych silnikami Thielert’a, lecz w toku postępowania upadłościowego, firma oznajmiła, że nie będzie dotrzymywać gwarancji, dokonywać przeglądów czy wymieniać konkretnych zużywających się części.
„Każdy nowy inwestor, który zignoruje zobowiązania Thielert'a wobec klientów będzie musiał się liczyć z bardzo poważnymi konsekwencjami” powiedział Vilis Ositis, współzałożyciel THENOG. Pierwszym krokiem dla nowego właściciela Thielert’a powinno być zapewnienie zobowiązań firmy wobec użytkowników statków powietrznych, którzy kupili wizję Thielert'a, godnego zaufania, wydajnego, silnika turbo-diesel. "To nie tylko powinność, ale także sposób na zmniejszenie zagrożenia potencjalnych pozwów, akcji politycznych i bojkotu konsumentów” oznajmił Vilis Ositi.
Grupa odpowiedziała na oświadczenia Thielert’a z zeszłego tygodnia, o otrzymaniu kilku ofert zakupu od „znanych inwestorów”. Dr Todd House, założyciel THENOG, oznajmił: „cieszymy się z pozytywnej reakcji ze strony inwestorów w sprawie Thielert’a i w pełni wierzymy, że oferenci zechcą honorować zobowiązania firmy wobec jej klientów.” Sprzedano setki statków powietrznych napędzanych silnikami Thielert’a, lecz w toku postępowania upadłościowego, firma oznajmiła, że nie będzie dotrzymywać gwarancji, dokonywać przeglądów czy wymieniać konkretnych zużywających się części.
„Każdy nowy inwestor, który zignoruje zobowiązania Thielert'a wobec klientów będzie musiał się liczyć z bardzo poważnymi konsekwencjami” powiedział Vilis Ositis, współzałożyciel THENOG. Pierwszym krokiem dla nowego właściciela Thielert’a powinno być zapewnienie zobowiązań firmy wobec użytkowników statków powietrznych, którzy kupili wizję Thielert'a, godnego zaufania, wydajnego, silnika turbo-diesel. "To nie tylko powinność, ale także sposób na zmniejszenie zagrożenia potencjalnych pozwów, akcji politycznych i bojkotu konsumentów” oznajmił Vilis Ositi.
Źródło artykułu
Komentarze