Linie Emirates wprowadzają nowe, stylowe uniformy dla elitarnego zespołu obsługi pasażerów premium i VIP
Linie Emirates oficjalnie zadebiutowały nowym uniformem zaprojektowanym dla zespołu obsługi pasażerów klasy premium & VIP, który odpowiada za płynny transfer przez międzynarodowe lotnisko w Dubaju (DXB). Stroje dedykowane zespołowi obsługującemu klientów premium, nawiązują do kultowego wyglądu personelu pokładowego Emirates.
Nowy wygląd elitarnego zespołu
Linie Emirates, obsługujące pasażerów klasy premium i VIP w Dubaju, to niezwykle pracowity i pożądany zespół. Sam Dubaj jest chwalony jako główne miejsce docelowe dla najbardziej wymagających osób i centralny ośrodek światowej klasy spotkań, imprez motywacyjnych, konferencji i wydarzeń. Wyrafinowany uniform wprowadzony w centrum Emirates odzwierciedla wysoką jakość usług i dbałość o szczegóły oferowane klientom premium i VIP przybywającym do Dubaju lub podróżującym przez niego tranzytem.
Strój został zaprojektowany przez wewnętrzny zespół Emirates i dostępny jest w trzech wariantach: dla pań ze stylową spódnicą albo z eleganckimi spodniami, a dla panów trzyczęściowy garnitur. Podobnie jak uniform personelu pokładowego, ten dla VIP Passenger Services, ma odcień ciepłego piasku, który symbolizuje pustynne wydmy Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz subtelny czerwony kołnierz i dopasowane mankiety dla pań. Strój podkreśla kultowa czerwona czapka Emirates ze złotą przypinką z logo oraz elegancko marszczona kremowa chusta z szyfonu, reprezentująca lokalną kulturę. Całość dopełniają czerwone skórzane buty i idealnie dobrane torebki, w których ambasadorzy mogą nosić iPady i niezbędne dokumenty klientów. Damski uniform VIP Passenger Services ma spódnicę w kształcie litery A z czerwoną plisą, która pozwala pracowitym ambasadorom wygodnie się przemieszczać po lotnisku. Stylowym akcentem jest czerwony skórzany pasek w talii.
Strój męski jest perfekcyjnie skrojony i uszyty na miarę dla każdego ambasadora. Składa się z marynarki, spodni i kamizelki z czerwoną poszetką i stonowanym krawatem.
Zarządzanie pasażerami VIP i pierwszej klasy
145-osobowy zespół Emirates został skrupulatnie przeszkolony, by świadczyć wyjątkową obsługę i oferować gościnność dla ponad 150 000 pasażerów VIP i premium rocznie. Dbają oni o komfort najważniejszych pasażerów VIP oraz pasażerów klasy Premium First przesiadających się na lotnisku w Dubaju.
Grupa liczy 120 ambasadorów i dodatkowych pracowników operacyjnych w centrum kontroli, w różnych obszarach międzynarodowego lotniska w Dubaju. W jej skład wchodzą pracownicy ponad 50 różnych narodowości, posługujących się ogromną liczbą języków, by komunikować się z międzynarodowymi pasażerami VIP i pierwszej klasy.
Wśród pasażerów VIP odlatujących z i przylatujących do Dubaju oraz przejeżdżających przez Dubaj bywają dygnitarze i głowy państw, członkowie rodzin królewskich, prezydenci i byli prezydenci, międzynarodowi ministrowie, ambasadorzy, a także celebryci, sportowcy, aktorzy czy popularni influencerzy i vlogerzy.
Oprócz regularnych podróży, które odbywają się przez cały rok, zespół VIP Passenger Services starannie planuje i przygotowuje się do międzynarodowych ważnych wydarzeń, takich jak: Światowy Szczyt Rządowy, Formuła 1, Dubai World Cup, Dubai Film Festival, a także inne, na scenie globalnej, od Światowych Wydarzeń Sportowych, Szczytu G20, EXPO 2025 po Szczyt G7 i Światowy Szczyt Zrównoważonego Rozwoju.
Pasażerowie klasy pierwszej mogą również cieszyć się bezproblemowym tranzytem w Dubaju. Jako podróżni przesiadkowi korzystają z dedykowanych usług, takich jak przyspieszona ochrona i eskorta do poczekalni odlotów.
Dzień z życia ambasadora premium i VIP
Zespół Emirates ds. obsługi pasażerów klasy premium i VIP rozpoczyna dzień od odprawy w centrum kontroli, podczas której podawana jest łączna liczba pasażerów spodziewanych podczas zmiany. Koordynacją podstawowych informacji zajmują się dwa zespoły – jeden zarządza klientami pierwszej klasy premium, przesiadającymi się w strefie operacyjnej lotniska, a drugi wysokimi klientami VIP.
Zespół VIP koncentruje się na zarządzaniu odbiorem, dowozem, odprawą, transportem lotniskowym, dostępem do poczekalni i odlotów, połączeniami i formalnościami związanymi z przylotem pasażerów VIP. Prywatność i bezpieczeństwo mają najwyższy priorytet, a podróż jest tak płynna, jak to tylko możliwe. Zespół koordynuje połączenia, poruszając się po zawiłościach operacji lotniskowych z precyzją i starannością, nie zapominając o ograniczeniach czasowych.
Usługi zespołu pasażerów klasy premium i VIP nie są dostępne do rezerwacji i są bezpłatne. Usługi premium są świadczone pasażerom przesiadającym się w klasie pierwszej na międzynarodowym lotnisku w Dubaju, natomiast usługi VIP są świadczone według uznania zespołu Emirates ds. zarządzania VIP w oparciu o kryteria kwalifikacyjne.
Komentarze