Przejdź do treści
Źródło artykułu

Linie Emirates świętują 30 lat najlepszej rozrywki i łączności na niebie

W 1992 roku linie Emirates podjęły odważną decyzję o zainstalowaniu ekranów telewizyjnych we wszystkich fotelach i we wszystkich klasach w całej flocie, co było rewolucyjnym posunięciem, które ukształtowało oczekiwania podróżnych i branżę rozrywki pokładowej na kolejne dziesięciolecia.

Zachęcamy do małej podróży sentymentalnej i obejrzenia naszej reklamy z 1992 roku, kiedy to linie lotnicze Emirates wprowadziły osobiste systemy wideo.

Od tamtej pory Emirates nie ogląda się za siebie, stale wprowadzając innowacje, które napędzają postęp w rozrywce i łączności na wysokości 40 000 stóp. Duże ekrany 4K Ultra-HD z szybszą i ulepszoną łącznością Wi-Fi to jedne z ekscytujących rozwiązań, które Emirates zaplanowały w swoich systemach IFE nowej generacji, które będą dostarczane wraz z przyszłą flotą, ponieważ linia lotnicza stale ulepsza swoją ofertę. Co więcej, Emirates na bieżąco aktualizuje swoją obszerną bibliotekę multimedialną w systemie ice, dodając co miesiąc ponad 100 filmów i 200 odcinków programów telewizyjnych.

Na przedstawionej poniżej osi czasu można prześledzić najważniejsze wydarzenia w historii linii w obszarze rozwoju oferty rozrywki pokładowej i łączności.

Kiedy linie Emirates wprowadziły osobiste ekrany w 1992 roku, uznano to za ogromną innowację w branży. Inne linie lotnicze kwestionowały sens tej ogromnej inwestycji, szacowanej w tamtym czasie na około 15 000 dolarów/ekran. – powiedział Patrick Brannelly, starszy wiceprezes Emirates ds. handlu detalicznego, IFE i łączności.

Jednak szybko zdaliśmy sobie sprawę, że nasi klienci uwielbiają rozrywkę podczas lotu. Dzięki temu podróże mijały im szybciej i sprzyjało to ogólnemu zadowoleniu i lojalności klientów. W ciągu roku pracowaliśmy nad rozszerzeniem wyboru treści do 20 kanałów w Boeingach 777 Emirates, które miały niebawem dołączyć do naszej floty w 1995 roku. Nigdy nie przestawaliśmy ulepszać naszego produktu. Linie Emirates nieustannie dodają treści z ponad 40 regionów świata do swojego systemu rozrywki pokładowej ICE. Od czasu wprowadzenia telefonów satelitarnych w 1993 r. do momentu instalacji systemów umożliwiających korzystanie z telefonów komórkowych na pokładzie linie Emirates przodują również w dziedzinie łączności pokładowej – co więcej linie już złożyły zamówienie na rozwiązania najnowszej generacji w obszarze łączności – dodał.

Wielokrotnie nagradzany system rozrywki pokładowej ICE, pierwotnie wprowadzony w 2003 roku z 500 kanałami, obecnie oferuje każdemu pasażerowi ponad 5000 kanałów z filmami na żądanie, muzyką, programami telewizyjnymi, zestawami płyt i dokumentami w ponad 40 językach. Łączna liczba godzin rozrywki obejmuje ponad 3900 godzin filmów i programów telewizyjnych oraz ponad 3300 godzin muzyki i podcastów. Pasażer Emirates musiałby lecieć ponad 500 razy z Dubaju do Sydney, aby obejrzeć całą bibliotekę.

O sukcesie inwestycji i strategii IFE Emirates świadczy lojalność i pozytywne opinie klientów we wszystkich klasach podróży, a także liczne nagrody branżowe, w tym „Najlepsza rozrywka podczas lotu" APEX Passenger Choice Awards® 2022 oraz „Skytrax World's Best Inflight Entertainment" zdobywana każdego roku od 2005 r.

Oprócz rozrywki Emirates ICE oferuje szereg innych praktycznych funkcji, takich jak: możliwość sprawdzania statusu lotu na trasie; podgląd nieba w czasie rzeczywistym podczas startu i lądowania z kamer umieszczonych na dziobie, ogonie i podbrzuszu samolotu; pomocny przewodnik turystyczny po hubie Emirates w Dubaju; EmiratesRED; pierwszy na świecie kanał tele-zakupów na pokładzie; oraz szereg treści dotyczących rozwoju osobistego, w tym LinkedIn Learning. Klienci Emirates mogą też, tworzyć własną playlistę treści, filmów czy utworów w aplikacji Emirates Mobile, a następnie zsynchronizować ją z systemem na pokładzie.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony