Przejdź do treści
Produkcja kampanii Emirates z udziałem Penélope Cruz (fot. Emirates)
Źródło artykułu

Emirates opublikowały film zza kulis produkcji kampanii z udziałem Penélope Cruz

Gwiazda filmowa Penélope Cruz jest ambasadorką linii Emirates i bohaterką kampanii reklamowej, która emitowana jest obecnie w wielu krajach angielskojęzycznych i hiszpańskojęzycznych. Uzupełnieniem trwającej kampanii jest ekskluzywny film zza kulis produkcji spotu.

W materiale można zobaczyć ogromny rozmach towarzyszący powstawaniu kampanii oraz posłuchać wywiadu z Penélope Cruz, który przeprowadził personel pokładowy Emirates.

Zdobywczyni Oscara, aktorka i filantropka, Penélope Cruz, spędziła w Dubaju tydzień na planie filmowym kampanii reklamowej linii lotniczych Emirates. W serii spotów ukazana jest Cruz, która prezentuje i testuje wyjątkowe udogodnienia, jakie czekają na pasażerów Emirates, w klasach pierwszej i biznes.

Aktorka kosztuje kraftowego napoju w salonie pokładowym A380, bierze odprężający prysznic nad chmurami, ogląda mecz piłki nożnej transmitowany na żywo i delektuje się kawiorem.

Materiał opatrzony jest komentarzami członków załogi Emirates oraz wrażeniami samej Penélope Cruz.

Produkcja spotu wymagała ogromnego nakładu pracy setek ekspertów. Oto kilka najciekawszych faktów na temat procesu powstawania kampanii:

  • W tworzeniu kampanii wzięło udział ponad 160 osób – 36 międzynarodowych ekip i 125 lokalnych zespołów i obsady.
  • Penélope Cruz została sfilmowana wewnątrz flagowego samolotu Emirates – kultowego, dwupiętrowego samolotu A380.
  • Sesja została zaplanowana i zorganizowana w rekordowym czasie. Prace nad kampanią zajęły 1488 godzin produkcyjnych, co jest równoznaczne z liczbą około 165 dni roboczych.
  • W związku z tym, że sceny kręcone były w prawdziwym samolocie na działającym lotnisku, wszystkie 160 osób potrzebowało specjalnego zezwolenia od władz Zjednoczonych Emiratów Arabskich na wejście na wysoko strzeżony teren o ograniczonym dostępie.
  • Do przewozu wszystkich przedmiotów gastronomicznych i sprzętu filmowego było potrzebnych aż 10 ciężarówek.
  • W hangarze lotniska powstało specjalne pomieszczenie dla obsady oczekującej na wejście na plan.
  • Ze względów bezpieczeństwa każdy element sprzętu filmowego musiał zostać rozładowany, zeskanowany, sprawdzony i załadowany na ciężarówki lotniskowe, a następnie przechowywany w hangarze w pobliżu samolotu.
  • Aby stworzyć kinowe oświetlenie wewnątrz samolotu A380, konieczne było postawienie specjalnych platform oświetleniowych przy użyciu 8 podnośników nożycowych i podnośników wysięgnikowych.
  • Szczęśliwymi członkami załogi Emirates, którzy mieli okazję poznać osobiście Penélope Cruz, byli Doyle Kim z Australii i Alessandra Piper z Wielkiej Brytanii.
  • Wszystkie spoty zostały wyreżyserowane i zrealizowane przez Roberta Stromberga – hollywoodzkiego reżysera i dwukrotnego zdobywcy Oscara. Serię spotów reklamowych współtworzyła firma produkcyjna Associates, należąca do Ridleya Scotta, a także wielokrotnie nagradzane studio kreatywne Framestore, zajmujące się efektami specjalnymi.
FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony