Przejdź do treści
Źródło artykułu

"Air France Concierge" – nowa usługa na lotnisku w Paryżu

Wkrótce, od 11 czerwca b.r. linie lotnicze Air France uruchomią nową usługę dla swoich klientów – Air France Concierge. Serwis będzie polegał na osobistym powitaniu i asyście pasażerów podczas ich pobytu na lotnisku Charles de Gaulle w Paryżu.

Z tej dodatkowej, płatnej opcji będą mogli skorzystać wszyscy klienci, niezależnie od klasy przelotu, podróżujący Air France lub liniami partnerskimi, w przypadku gdy lot jest oferowany jako code-share. Air France Concierge będzie dostępny w trzech różnych wariantach, w zależności od tego, czy jest oferowany na wylocie, po wylądowaniu, czy w tranzycie na paryskim lotnisku.

Usługa Air France Concierge jest skierowana do klientów Air France podróżujących w klasie ekonomicznej, Premium Economy lub biznes, którzy poszukują ułatwień zapewniających sprawną i bezstresową podróż przez paryskie lotnisko CDG. Można z niej skorzystać opcjonalnie, po uprzednim zamówieniu na minimum 18 godzin przed lotem. Przewoźnik zaoferuje concierge w trzech wariantach. Każdy z nich będzie obejmował różne usługi, w zależności od tego, czy na paryskim lotnisku CDG klient rozpoczyna podróż, kończy ją, czy przesiada się z lotu na lot. Cena (w Euro lub Milach Flying Blue) jest uzależniona od liczby asystowanych pasażerów.

  • Concierge na wylocie (gdy pasażer rozpoczyna podróż z Paryża) obejmuje: prywatny transfer na lotnisko*, pomoc konsjerża od momentu przybycia pod terminal lotniska, usługi portiera, który dostarczy bagaż do dedykowanego stanowiska odprawy, pomoc przy przejściu przez punkty kontrolne z priorytetową obsługą, aż do wejścia do samolotu. W przypadku uprawnionych pasażerów (np. członkowie Flying Blue Gold i Platinum) konsjerż asystuje również w drodze do i z saloniku lotniskowego.
  • Concierge na przylocie (gdy pasażer kończy podróż w Paryżu) obejmuje: powitanie przy wyjściu z samolotu, a następnie asystę przez punkty i przejścia kontrolne lotnisku z priorytetową obsługą, pomoc w odbiorze bagażu z taśmy i odprowadzenie klienta wprost do samochodu, który zapewni prywatny transfer z lotniska.*
  • Concierge dla pasażerów tranzytowych (przesiadka na inny lot) obejmuje: powitanie przy wyjściu z samolotu przeprowadzenie przez przejścia i punkty kontrolne lotniska z priorytetową obsługą, wprost do wyjścia do samolotu na następny lot. W przypadku uprawnionych pasażerów (np. członkowie Flying Blue Gold i Platinum) konsjerż asystuje również w drodze do i z dedykowanych saloników lotniskowych.

Klienci w tranzycie lub rozpoczynający podróż z Paryża, będą także mogli skorzystać z płatnego wejścia do saloniku lotniskowego – jako dodatkowej opcji, w ramach pakietu Air France Concierge. W odpowiednim momencie, konsjerż odprowadzi gościa z saloniku wprost do bramki do samolotu.

Usługę można rezerwować już od dziś na loty po 11 czerwca 2024 r.  Rezerwacji można dokonać poprzez  stronę airfrance.pl lub telefonicznie na min. 18 godzin przed odlotem. 

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony