Przejdź do treści
Źródło artykułu

Cel jest nieznany – instagramowa gra lotniska Schiphol

Lotnisko Schiphol w Amsterdamie stworzyło wciągającą grę, której akcja toczy się na Instagramie. Jej celem, jest zapoznanie potencjalnych podróżników z różnymi miejscami na świecie, które mogą odwiedzić, korzystając oczywiście z usług holenderskiego lotniska.

Lotnisko Schiphol, jak każde inne, chce przyciągnąć do siebie więcej turystów. Zrezygnowało ono jednak ze zwykłych, popularnych form marketingu na rzecz prostej, aczkolwiek przyciągającej tłumy – gry na Instagramie. W grze mamy 300 miejsc, do których przypisanych jest od 5 do 10 hashtagów. Kiedy zaczynasz kolejny poziom, gra losowo wybiera miejsce i ściąga najnowszy content z  API Instagrama wraz z hashtagami. Gracze mają za zadanie zgadnąć gdzie zdjęcia były zrobione.


Gra dostępna jest tutaj

Czytaj całość artykułu na stronie www.socialpress.pl

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony