Cel jest nieznany – instagramowa gra lotniska Schiphol
Lotnisko Schiphol w Amsterdamie stworzyło wciągającą grę, której akcja toczy się na Instagramie. Jej celem, jest zapoznanie potencjalnych podróżników z różnymi miejscami na świecie, które mogą odwiedzić, korzystając oczywiście z usług holenderskiego lotniska.
Lotnisko Schiphol, jak każde inne, chce przyciągnąć do siebie więcej turystów. Zrezygnowało ono jednak ze zwykłych, popularnych form marketingu na rzecz prostej, aczkolwiek przyciągającej tłumy – gry na Instagramie. W grze mamy 300 miejsc, do których przypisanych jest od 5 do 10 hashtagów. Kiedy zaczynasz kolejny poziom, gra losowo wybiera miejsce i ściąga najnowszy content z API Instagrama wraz z hashtagami. Gracze mają za zadanie zgadnąć gdzie zdjęcia były zrobione.
Gra dostępna jest tutaj
Czytaj całość artykułu na stronie www.socialpress.pl
Komentarze