ULC zwraca się do PAŻP z prośbą o wykreślenie...

aopa_ulc.png
z AIP, punktu EPWA AD 2.20.1.2, sformułowania: "Loty szkolne IFR i VFR w CTR Warszawa/Okęcie oraz TMA Warszawa, mogą być wykonywane po uzyskaniu pisemnej zgody od Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej".

Podanie Urzędu Lotnictwa Cywilnego to wynik apelu KTL AOPA Poland, z dnia 13 lutego 2009r., w którym stowarzyszenie, wniosło o wszczęcie postępowania w sprawie ograniczenia swobody wykonywania lotów szkolnych w CTR WARSZAWA/Okęcie i TMA Warszawa. Treść pisma publikujemy na dole strony.




Źródło: KTL AOPA Poland
comments powered by Disqus

Komentarze

brawo.
od kiedy ULC ma "władzę" nad PAŻPem?
obie agendy podlegają pod Ministra właściwego ds. transportu.

Co wcale nie znaczy, że będzie można wykonywać takie loty w tych przestrzeniach. Podobne ograniczenia co prawda sezonowo są wprowadzane notamami również na innych lotniskach.Osobiście mam wątpliwości czy były one dziełem ULC-u czy decyzją wypracowaną jeszcze w PPL-u na wniosek kontrolerów TWR i APP.

Spoko spoko urzędnicy ULCu dobrze znają polityczne sztuczki, przecież to wychowankowie moskiewskich szkół
PRAWDA (I PRAWO) BĘDZIE TAKA JAKĄ WYPOWIE ULC.
(tylko jak mogli ich tak ukarać i teraz prawo do nich po angielsku przysyłają)

pozdro

hy hy,
ciekawe
czy wykreślą...

Kiedyś szef TWR EPWA wprowadził ten zapis z premedytacją, żeby uchronić Okęcie przed rojem VFRów z uczniami i INSTRUKTORAMI na pokładzie, przez co naraził na potencjalny atak VFRów z licencjonowanymi już uczniami ale... bez instruktorów.

No właśnie. Ciekawe jak ma się nie pogubić i nie narobić bigosu na Okęciu MAŁO doświadczony ALE LICENCJONOWANY!!! pilot jak nigdy wcześniej nie lądował tam z instruktorem w czasie szkolenia.
Coś nie mamy szczęścia do władzy lotniczej w naszym kraju...
Swoją drogą ciekawe czy znajdzie się ktoś na tyle odważny żeby to odkręcić?

A od kiedy to szef TWR EPWA ma wpływ na TMA? Bo jeśli tak jest to czarno widzę organizację ruchu w CTR i TMA. Rozumiem, że chodziło o szefa TWR i CTR?
pzdr.

Koledze raczej chodziło o CTR i TWR. W TMA loty VFR po pierwsze były (i są) dość rzadkie, po drugie jakoś chyba lepiej się udawało nad nimi zapanować.

BRAWO!!!

To jest już dobra podstawa przy zbieraniu materiałów dowodowych w sprawie odszkodowań dla ośrodków szkolenia, którym ULC uniemożliwiał prowadzenie szkoleń na EPBC.

Gdzie są ci praworządni z ULC, którzy dopuścili do bezprawia. Brawo, brawo AOPA!!!!
Panie prezesie Kruszyński czy to my piloci mamy szukać dalej takich kwiatków zamiast pańscy urzędnicy wynagradzani z naszych opłat i podatków? Panowie z ULC potraficie tyko niszczyć, niszczyć i jeszcze raz niszczyć. Wstyd!

Skoro decyzje ULC wykraczały poza prawo, to uważam, że powinni wypłacić odszkodowania ośrodkom szkolącym na EPBC!

Brawo dla AOPA-Polska!