Zmiana przepisów PART M, PART-145, PART-21
Uprzejmie przypominamy, że zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (WE) NR 1056/2008 z dnia 27 października 2008 r. zmieniającym 2042/2003 w sprawie ciągłej zdatności do lotu statków powietrznych, po 28 września 2010 r. obsługę samolotów i śmigłowców o masie startowej pow. 495 kg będzie mógł poświadczać jedynie personel posiadający licencję Part-66 odpowiedniej kategorii, z wpisem właściwego statku powietrznego lub wpisem grupy.
Ponadto zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (WE) NR 127/2010 z dnia 5 lutego 2010 r. zmieniającym rozporządzenie Komisji (WE) nr 2042/2003 w sprawie ciągłej zdatności do lotu statków powietrznych oraz wyrobów lotniczych, części i wyposażenia, a także w sprawie zezwoleń udzielanych organizacjom i personelowi zaangażowanym w takie zadania, po 28 września 2010 r. należy stosować zmieniony formularz EASA Nr 1.
Wytyczne ULC w tym zakresie, Urząd przedstawiaa w przykładzie druku oraz instrukcji wypełniania:
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Ponadto zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (WE) NR 127/2010 z dnia 5 lutego 2010 r. zmieniającym rozporządzenie Komisji (WE) nr 2042/2003 w sprawie ciągłej zdatności do lotu statków powietrznych oraz wyrobów lotniczych, części i wyposażenia, a także w sprawie zezwoleń udzielanych organizacjom i personelowi zaangażowanym w takie zadania, po 28 września 2010 r. należy stosować zmieniony formularz EASA Nr 1.
Wytyczne ULC w tym zakresie, Urząd przedstawiaa w przykładzie druku oraz instrukcji wypełniania:
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
![Facebook](/themes/custom/dlapilota/images/icons/socialmedia_ico_facebook.png)
![Twitter](/themes/custom/dlapilota/images/icons/socialmedia_ico_twitter.png)
![Wykop](/themes/custom/dlapilota/images/icons/socialmedia_ico_wykop.png)
Źródło artykułu
Komentarze