ULC: Przywrócenie funkcjonowania Punktu Obsługi Klienta
Urząd Lotnictwa Cywilnego poinformował, że od 4 maja br. zostaje przywrócone funkcjonowanie Punktu Obsługi Klienta i Kancelarii Urzędu Lotnictwa Cywilnego (z wyłączeniem dyżurów poniedziałkowych).
Mając na uwadze bezpieczeństwo klientów oraz pracowników POK i Kancelarii, ULC informuje, że w Punkcie Obsługi Klienta będzie obsługiwana 1 osoba. Obsługa klientów będzie przeprowadzania z zachowaniem wszelkich środków ochrony sanitarnej, z zachowaniem odpowiedniego dystansu.
Obsługiwani klienci muszą być wyposażeni w maseczki i rękawice ochronne. Przy wejściu do POK będzie się znajdował płyn do dezynfekcji rąk. W celu usprawnienia procesu obsługi prosimy o wcześniejsze przygotowanie kompletu dokumentów wraz z niezbędnymi kopiami np. logbooka, legitymacji itd.
ULC poinformował również, że kurierzy oraz przedstawiciele Poczty Polskiej w celu pozostawienia przesyłki, mogą wejść do POK bez oczekiwania w kolejce.
Komentarze