Strefy wydzielone na potrzeby szkolenia lotniczego z wykorzystaniem Drogowego Odcinka Lotniskowego Jaźwiny
W ramach cyklu AIRAC 254, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej poinformowała o Strefach Czasowo Wydzielonych (EPTR 517, EPTR 518 i EPTR 519) wyznaczonych na potrzeby szkolenia lotniczego z wykorzystaniem Drogowego Odcinka Lotniskowego Jaźwiny, które ma się odbyć w dniach 5-9 września 2022 r. (H24).
Ćwiczenia z wykorzystaniem Drogowego Odcinka Lotniskowego Jaźwiny zostały odwołane:
D4006/22 NOTAMN
A) EPWW B) 2207210900 C) 2209092359
E) CNL AIRAC SUP 107/22 (ENR 5) WEF 05 SEP 2022 TILL 09 SEP 2022 -
AERIAL TRAINING USING JAZWINY HIGHWAY STRIP. SUP CNL.
F)GND G)FL095)
N4006/22 NOTAMN
A) EPWW B) 2207210901 C) 2209092359
E) CNL AIRAC SUP 107/22 (ENR 5) WEF 05 SEP 2022 DO 09 SEP 2022
- SZKOLENIE LOTNICZE Z WYKORZYSTANIEM DROGOWEGO ODCINKA LOTNISKOWEGO
JAZWINY. SUP CNL.
F)GND G)FL095)
INFORMACJE DODATKOWE
Strefy EPTR517 - 519 wydzielone są z przestrzeni odpowiedzialności służby FIS KRAKÓW. Strefa EPTR517 wydzielona jest z wyłączeniem przestrzeni TMA RZESZÓW, a strefa EPTR519 wydzielona jest z wyłączeniem przestrzeni TMA KRAKÓW.
Strefa EPTR517 jest umieszczana w AUP H24 i aktywowana na stałe przez AMC Polska. Strefy EPTR518 i EPTR519 są umieszczone w AUP H24 i aktywowane/dezaktywowane przez koordynatora szkolenia.
Strefy EPTS05F i G, wykorzystywane na potrzeby szkolenia, są umieszczone w AUP H24 do wysokości FL 95 i aktywowane/ dezaktywowane przez koordynatora szkolenia. Strefa EPD25 będzie
zamawiana i aktywowana zgodnie z AIP Polska ENR 5.2.1 przez komendę poligonu.
Loty w strefach należy wykonywać z uwzględnieniem zapisów AIP Polska ENR 5.2.1.
Loty w strefach EPTR10 i EPTR40 mogą być wykonywane z ominięciem kolizyjnych stref EPTR517 - 519. Strefa EPTR517 posiada priorytet względem EPTR144. W przypadku kolizyjności stref EPTR517 - 519 z innymi ćwiczeniami wojskowymi lub ze strefami tymczasowymi opublikowanymi w związku z wojną na Ukrainie każdorazowo decyzję o priorytetach podejmuje strona wojskowa.
Wloty statków powietrznych służb porządku publicznego na hasło „GARDA”, „RATOWNIK” oraz o statusie HOSP, SAR, EMER w wydzielone strefy należy koordynować bezpośrednio z organizatorem lub z Dyżurną Służbą Operacyjną COP-DKP, tel.: +48-261-828-370 lub +48-261-828-202.
Szczegółowe informacje dotyczące rzeczywistego czasu aktywności strefy będą dostępne w AMC Polska, +48-22-574-57-33 – 35.
STREFY CZASOWO REZERWOWANE
Strefy wydzielone na potrzeby szkolenia. Przestrzeń niesklasyfikowana
EPTR517
Granice poziome:
1. 50°14'08"N 021°19'58"E
2. 50°13'38"N 021°34'39"E
3. 50°03'50"N 021°34'45"E
4. 49°54'15"N 021°32'24"E
5. 49°56'28"N 020°36'05"E
6. 50°06'31"N 020°42'24"E
7. 50°16'55"N 020°36'21"E
8. 50°15'39"N 021°17'46"E
1. 50°14'08"N 021°19'58"E
Granice pionowe: Dolna granica: GND Górna granica: FL 95
EPTR518
Granice poziome:
1. 50°33'05"N 021°18'46"E
2. 50°34'25"N 021°28'53"E
3. 50°31'13"N 021°36'29"E
4. 50°27'59"N 021°45'54"E
5. 50°33'39"N 021°56'25"E
6. 50°34'00"N 021°52'30"E
7. 50°42'06"N 021°40'36"E
8. 50°43'50"N 021°31'06"E
9. 50°42'35"N 021°18'36"E
1. 50°33'05"N 021°18'46"E
Granice pionowe: Dolna granica: GND Górna granica: 3500 ft AMSL
EPTR519
Granice poziome:
1. 50°23'31"N 020°03'26"E
2. 50°18'12"N 020°01'43"E
3. 50°14'18"N 020°32'44"E
4. 50°06'34"N 020°53'13"E
5. 50°03'56"N 021°07'24"E
6. 49°51'01"N 021°08'11"E
7. 49°50'35"N 021°13'30"E
8. 49°54'11"N 021°13'39"E
8. 50°06'49"N 021°12'52"E
9. 50°10'25"N 020°55'02"E
10. 50°17'15"N 020°36'50"E
11. 50°27'05"N 020°50'08"E
12. 50°27'32"N 021°19'04"E
13. 50°29'22"N 021°33'56"E
14. 50°25'45"N 021°44'30"E
15. 50°27'59"N 021°45'54"E
16. 50°31'13"N 021°36'29"E
17. 50°34'25"N 021°28'53"E
18. 50°33'05"N 021°18'46"E
19. 50°32'30"N 020°45'57"E
20. 50°20'20"N 020°29'21"E
1. 50°23'31"N 020°03'26”E
Granice pionowe: Dolna granica: GND Górna granica: 3500 ft AMSL
Restrykcje UE
EUTR517R: Not available for traffic.
ORGANIZATOR
Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych (DG RSZ), 23 Baza Lotnictwa Taktycznego. Telefon kontaktowy do organizatora lotów zostanie podany za pośrednictwem NOTAM.
DOL Wielbark, wizualizacja poglądowa
![Facebook](/themes/custom/dlapilota/images/icons/socialmedia_ico_facebook.png)
![Twitter](/themes/custom/dlapilota/images/icons/socialmedia_ico_twitter.png)
![Wykop](/themes/custom/dlapilota/images/icons/socialmedia_ico_wykop.png)
Komentarze