Przejdź do treści
Źródło artykułu

Sky Share TurboJet – pierwszy na świecie zintegrowany program współwłasności

Sky Share – pierwszy polski program współwłasności samolotów poszerza swoją dotychczasową ofertę o unikatowy na rynku światowym produkt - zintegrowany program SKY SHARE TURBOJET.

Jego wyjątkowość polega na połączeniu w ramach jednego programu dwóch samolotów o zupełnie innych walorach użytkowych. Każdy z uczestników nabywając udział o wartości 1/8 pojedynczego samolotu ma możliwość jednocześnie korzystania z dwóch różnych maszyn najwyższej klasy – turbośmigłowego Pilatusa PC-12NG oraz odrzutowego samolotu Phenom 100 by Embraer. Co więcej, decydując się teraz na przystąpienie do nowego programu Sky Share TurboJet lub działającego od blisko trzech lat programu Sky Share Club, zyskuje się dodatkową korzyść – paliwo na pierwszy rok latania gratis. Dzięki temu korzystanie z samolotu firmowego jest obecnie dostępne dla każdej firmy, która go potrzebuje.

Obydwie maszyny łączy najwyższy poziom komfortu i bezpieczeństwa, doskonała ekonomika oraz czołowe miejsca w rankingach sprzedaży na świecie w swoich kategoriach. Poza tym, oba samoloty, znacząco różniąc się swoimi walorami lotniczymi, znakomicie wzajemnie się uzupełniają.

Szwajcarski Pilatus PC12 NG, gdy jest taka konieczność, zabiera nawet 9 osób i operuje z lotnisk trawiastych, np. małych aeroklubów. Brazylijski Embraer lata szybko i wysoko, dzięki czemu jest idealnym odrzutowcem dyspozycyjnym na dłuższe podróże. Uczestnicy Sky Share TurboJet mogą z obu korzystać w zależności od potrzeb za zaledwie 1/16 ich łącznej wartości.

“Nowy, innowacyjny program Sky Share TurboJet jest wynikiem naszej dogłębnej znajomości nie tylko rynku lotniczego na świecie, ale przede wszystkim potrzeb lokalnego polskiego biznesu oraz polskiej infrastruktury lotniskowej i drogowej” – uważa Piotr Długiewicz, prezes zarządu Sky Share, pilot-instruktor samolotowy. “Nasi globalni konkurenci ignorują fakt, że duży biznes w Polsce robi się nie tylko w Warszawie i innych miastach dysponujących lotniskami komunikacyjnymi, ale w wielu innych miejscach, gdzie w pobliżu znajdują się lotniska sportowe. Ich samoloty nie są w stanie tam wylądować, tak jak oferowany przez nas Pilatus PC12 NG, a konieczność dojazdu na duże lotnisko często zabija sens posiadania udziału w samolocie. Sky Share TurboJet rozwiązuje te problemy.” – dodaje Długiewicz

W istocie, w Polsce według GAMA Statistical Databook and Industry Outlook 2009 są 84 lotniska oraz lądowiska, z których mniej niż 25% ma nawierzchnię asfaltową lub betonową.

Dlatego efektywne ekonomicznie korzystanie z samolotu firmowego wymaga maszyn o bardzo różnej charakterystyce od Cirrusa SR22, przez Pilatusa PC-12 NG do Phenoma 100 by Embraer. Udziały we wszystkich tych samolotach można obecnie nabyć w programach Sky Share.

Sky Share ma obecnie dla swoich klientów jeszcze jedną atrakcyjną propozycję. Nowym uczestnikom programu, którzy przystąpią do niego do 15 listopada 2010 oferuje paliwo na rok latania gratis. To blisko 15 000 litrów nafty lotniczej Jet A1 w przypadku Phenoma 100 by Embraer, 10 000 litrów tego samego paliwa do Pilatusa PC-12 NG oraz 5000 litrów benzyny lotniczej dla Cirrusa SR22. Dzięki temu godzina lotu własnym samolotem w programie współwłasności, która dotąd była średnio o 30 do 50% niższa od cen taksówek powietrznych będzie jeszcze atrakcyjniejsza.

Szczegółowe warunki programów oraz promocji Paliwo na rok gratis są dostępne na stronach Sky
Share
oraz pod numerami telefonów: +48 61 861 49 78 lub +48 665 066 478, a
także mailowo: info@skyshare.pl.

Samoloty Sky Share operują z większości lotnisk o powierzchni utwardzonej i trawiastej dostępnych w Polsce.

Szczegółowa lista lotnisk znajduje się na stronach www.skyshare.pl

 

 

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony