Przejdź do treści
Port Lotniczy Kraków - widok z góry (fot. Kraków Airport)
Źródło artykułu

Port Lotniczy Kraków z wyróżnieniem "The Voice of the Customer"

Port Lotniczy Kraków otrzymał wyróżnienie "The Voice of the Customer" przyznawane przez Airports Council International World (Międzynarodowa Rada Portów Lotniczych).

"Wyróżnienie The Voice of the Customer przyznane przez ACI World to docenienie zaangażowania portów lotniczych, które pomimo utrudnień związanych z pandemią, priorytetowo traktowały opinie i potrzeby pasażerów." – powiedział Radosław Włoszek, prezes zarządu Kraków Airport.

"Cieszymy się, że  nasi pasażerowie postrzegają  Kraków Airport jako lotnisko bezpieczne i komfortowe, które od początku pandemii dbało o najwyższą jakość obsługi pasażera." – dodał Radosław Włoszek.

Wyróżnienie The Voice of the Customer jest przeznaczone dla lotnisk, które dołożyły szczególnych starań w zbieraniu informacji zwrotnych od pasażerów w ramach programu Airport Service Quality. ASQ to wiodący na świecie program pomiaru satysfakcji podróżujących z jakości i standardów obsługi na lotniskach. ASQ mierzy zadowolenie pasażerów według 34 kluczowych wskaźników wydajności, które pozwalają na kompleksową ocenę poziomu świadczonych usług na ścieżce pasażera.

Aby zakwalifikować się do wyróżnienia, lotnisko musiało zrealizować poprawnie badanie ASQ przynajmniej w 3 kwartałach minionego roku. Kraków Airport przeprowadziło badanie ASQ w pełnym wymiarze (4 kwartały, 12 miesięcy, 1400 ankiet). W tym roku wyróżnienie otrzymało 140 portów lotniczych na całym świecie (w całym programie uczestniczy niemal 400 portów lotniczych w 95 krajach).

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony