Podkarpackie lotnisko docenione przez pasażerów
Najbardziej lubianym przez pasażerów lotniskiem w Polsce jest Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów – tak wynika ze średniej ocen i recenzji zostawianych przez podróżnych w Google’u. Podróżniczy portal Fly4free po raz drugi zestawił wszystkie polskie lotniska, biorąc pod uwagę liczbę recenzji i średnią ocen wystawianych przez pasażerów. Podkarpacki port okazał się najlepszy.
– Dla nas to nie tylko wyraz uznania pasażerów, ale też docenienie profesjonalizmu naszych pracowników – mówi Adam Hamryszczak, prezes zarządu Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów.
„Obiektywna ocena każdego portu jest bardzo trudna, dlatego po raz kolejny tworząc naszą listę, wzięliśmy pod uwagę jedno z najlepszych źródeł informacji, czyli opinie i oceny zostawiane przez pasażerów w serwisie Google. Choć zdarzają się tam noty mocno zaniżone, to jednak w swojej masie wydaje się to najbardziej obiektywny miernik oceny” – piszą dziennikarze portalu, którzy drugi rok z rzędu sporządzili podobne zestawienie obejmujące wszystkie 15 portów lotniczych naszego kraju.
Rok temu podrzeszowskie lotnisko zajmowało 1. miejsce ex-aequo z portem we Wrocławiu, ze średnią ocen 4,4 w skali 1-5. Port lotniczy w Jasionce na koniec 2024 roku utrzymał średnią (na podstawie 3494 opinii) zostając samodzielnym zwycięzcą rankingu.
„Lotnisko jest małe, ale dobrze zorganizowane, wszelkie kontrole są prowadzone sprawnie, obsługa lotniska jest pomocna dla pasażerów. Chwalone są też dość atrakcyjne ceny na parkingu długoterminowym” – czytamy w artykule. Pasażerowie zauważają też ostatnie inwestycje i udogodnienia, jak zmodernizowane parkingi, dworzec kolejowy tuż obok terminala, nowoczesną ofertę komercyjną i gastronomiczną, z salonikami VIP i business lounge oraz przyspieszoną ścieżkę przejścia dla rodziców z dziećmi.
– Naszym celem jest stałe podnoszenie jakości obsługi i komfortu podróży pasażerów. W tym roku zamierzamy rozpocząć inwestycje związane z przebudową punktu kontroli bezpieczeństwa z zastosowaniem innowacyjnych skanerów, modernizacje toalet, instalacje wygodnych miejsc siedzących oraz nowoczesnej multimedialnej tablicy informacyjnej w terminalu. Dodatkowo, licząc na dynamiczny wzrost ruchu pasażerskiego w kolejnych latach, rozpoczynamy prace koncepcyjno-projektowe dotyczące rozbudowy terminala pasażerskiego – dodał prezes Adam Hamryszczak.
Komentarze