Przejdź do treści
Źródło artykułu

Nowa wersja CBZ dostępna dla organizacji

Urząd Lotnictwa Cywilnego poinformował, że od 19 grudnia 2018 roku na serwerze Centralnej Bazy Zgłoszeń (CBZ) pojawiła się nowa wersja oprogramowania – 3.0.

Jeżeli po zalogowaniu na dole strony widać starszą wersję (np. 2.4) ULC proponuje wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki (skrót klawiaturowy Ctrl+F5). Ostatnie zmiany są wskazane w tzw. "changelog"

O kolejnych zmianach ULC będzie sukcesywnie informować.
W przypadku pytań lub wątpliwości ULC prosi o kontakt na adres: administrator-cbz@ulc.gov.pl

CBZ służy do zgłaszania zdarzeń lotniczych lub innych nieprawidłowych okoliczności, które zagroziły lub mogły zagrozić bezpieczeństwu wykonania operacji lotniczej.

Przypomnijmy, że dzięki uruchomionemu 1 września br. systemowi Centralnej Bazy Zgłoszeń (CBZ) każda organizacja może przesyłać informację o zdarzeniu bezpośrednio do PKBWL (jako podmiotu badającego zdarzenie lotnicze), jak i do ULC (jako organu prowadzącego nadzór lotniczy). Zgłoszenie wymaga wypełnienia tylko jednego formularza online, bez konieczności wysyłania wielu różnych dokumentów oddzielnie.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony