Przejdź do treści
Źródło artykułu

Komisja przetargowa wybrała wykonawcę systemu kontroli bezpieczeństwa pasażerów i bagażu

W dniu wczorajszym Komisja przetargowa ogłosiła wybór najkorzystniejszej oferty na zakup systemów do kontroli bezpieczeństwa pasażerów i bagażu w Porcie Lotniczym Gdańsk im. Lecha Wałęsy. System ten będzie najważniejszym elementem budowanego nowego terminalu pasażerskiego T2.

Do trwającego od 24 kwietnia 2010 roku przetargu stanęło dwóch oferentów, którzy spełnili kryteria dopuszczające do walki o zlecenie. O wyborze wykonawcy, zadecydowała punktacja przydzielana w oparciu o kryterium ceny, jak i kryterium okresu gwarancji.

W toku takiego postępowania spośród ocenianych ofert zostało wybrane konsorcjum firm: Hydrobudowa Polska S.A. wraz z partnerami Artem S.A. oraz Dimark sp. z o.o., które koszt wykonania inwestycji wyceniło na 58.307.460 PLN brutto, zapewniając przy tym pięcioletni okres gwarancji.

„Jesteśmy przekonani, że dzięki dobraniu odpowiednich kryteriów przetargu, udało nam się wybrać najlepszego wykonawcę, który oferuje nam satysfakcjonujące warunki gwarancyjne.” – powiedziała Przewodnicząca Komisji Przetargowej, Elżbieta Stangret.

* * *

Zakup systemów do kontroli bezpieczeństwa pasażerów i bagażu współfinansowany jest realizowany w ramach projektu „Zakup systemów do kontroli bezpieczeństwa pasażerów i bagażu w Porcie Lotniczym w Gdańsku” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w wysokości 30% kosztów w ramach działania 8.4 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony