Katowickie lotnisko z nagrodą w kategorii Best Airport by Size and Region
Airports Council International czyli Międzynarodowa Rada Portów Lotniczych przyznała krakowskiemu lotnisku jako pierwszemu w Polsce wyjątkową nagrodę w kategorii Best Airport by Size and Region (dla europejskiego portu lotniczego obsługującego rocznie do 15 milionów pasażerów).
Airport Service Quality Awards – to wyróżnienie przyznawane najlepszym lotniskom na świecie według oceny ich pasażerów. Program Airport Service Quality to wiodący na świecie program pomiaru satysfakcji podróżujących. jakości i standardów obsługi na lotniskach. ASQ mierzy zadowolenie pasażerów według 34 kluczowych wskaźników wydajności, które pozwalają na kompleksową ocenę poziomu świadczonych usług na ścieżce pasażera odlatującego i przylatującego.
„Mimo znacznego zmniejszenia ruchu pasażerskiego w Kraków Airport wciąż dbamy o podwyższanie standardów świadczonych usług dla pasażera. Cieszymy się, że krakowskie lotnisko znalazło się w czołówce najlepszych, europejskich portów lotniczych obsługujących rocznie do 15 milionów pasażerów. Niezależnie od wielu restrykcji i obostrzeń, które muszą spełnić podróżujący #PROSTOzKRAKOWA i Małopolski, nasi pasażerowie wysoko oceniają stopień satysfakcji z oferowanych przez nas usług”. – powiedział Radosław Włoszek, Prezes Zarządu Kraków Airport.
„Dziękuję całej drużynie Kraków Airport za to, że każdego dnia w bardzo trudnym czasie pandemii, mimo licznych wyzwań, błyskawicznie i skutecznie podejmują działania na najwyższym poziomie zapewniające bezpieczeństwo pasażerom i wszystkim pracującym na lotnisku. Dziękuję także wszystkich współpracującycm służbą za doskonałą współpracę w Kraków Airport”. – dodał Radosław Włoszek, Prezes Zarządu Kraków Airport.
„Nagrody ACI Airport Service Quality to najwyższe możliwe wyróżnienie dla zarządzajacych lotniskami na całym świecie”. – powiedział Dyrektor Generalny ACI, Luis Felipe de Oliveira.
„W tym roku bardziej niż jakiekolwiek inne nagrody przyznawane są tym lotniskom, które wsłuchiwały się w potrzeby swoich klientów i dostosowywały oferowane przez siebie usługi i doświadczenia do zmieniających się potrzeb i oczekiwań w bardzo trudnych warunkach”. – dodał Dyrektor Generalny ACI, Luis Felipe de Oliveira.
Kraków Airport dynamicznie reaguje na zmieniające się przepisy międzynarodowe i zasady sanitarne, podejmuje działania w kierunku podnoszenia jakości usług i stale monitoruje wszelkie uwagi podróżujących. Analiza sugestii naszych pasażerów oraz sukcesywne wdrażanie kolejnych udogodnień przekłada się na wzrost dobrych opinii podróżujących. W branży lotniczej na całym świecie pandemia COVID-19 wywiera dramatyczny wpływ na ruch pasażerski.
Zmieniły się oczekiwania podróżujących, priorytetem nie jest tylko komfort, ale przede wszystkim bezpieczeństwo oparte na wprowadzonych podczas podróży solidnych zasadach sanitarnych. Nieprzerwalnie od 2007 roku, w Kraków Airport prowadzone jest badanie poziomu satysfakcji naszych pasażerów, realizowane w programie Airport Service Quality (ASQ) prowadzonym przez Airports Council International (ACI) co daje nam obraz najważniejszych potrzeb pasażerów. Cieszymy się, że analiza sugestii oraz uwag naszych pasażerów, jak również sukcesywne wdrażanie kolejnych udogodnień przekłada się na wzrost pozytywnych opinii wśród podróżujących.
Komentarze