IFR nareszcie dla każdego
Twój samolot nie wie, kiedy leci w chmurach, a kiedy jest CAVOK. Spalanie w silniku i aerodynamika płatowca wyglądają identycznie w warunkach VMC i IMC. To dlaczego, kiedy jest niska podstawa chmur, zostajesz na ziemi?
Ponieważ najsłabsze ogniwo całego systemu, czyli pilot, potrzebuje praktycznego przeszkolenia, żeby bezpiecznie latać w IMC (Instrument Meteorological Conditions). Nie dlatego, żeby się z nikim nie zderzyć, kiedy nic nie widać, ale po to, żeby nie pomylić wtedy góry z dołem.
Brzmi zabawnie? Już słyszę, jak mówisz: „przecież czuję, gdzie jest góra, a gdzie dół”. Tak, siedząc na ziemi w fotelu. Nasz zmysł równowagi ewoluuje od setek tysięcy lat, kiedy nikt nie słyszał o możliwości latania w powietrzu. I to ten zmysł, jeżeli się odpowiednio nie przeszkolisz, może Ci narobić bałaganu w głowie, jeśli zdarzy Ci się niezaplanowany wlot w chmurę, tzw. VFR-into-IMC.
Ostatni akapit to wstęp do tego, co poruszamy w jednej z lekcji naszego nowego kursu online „Loty w IMC i uprawnienia IFR”, którego 7-dniowa sprzedaż właśnie się rozpoczęła. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jakie jeszcze ryzyka występują podczas lotu w IMC, to ten kurs może być właśnie dla Ciebie.
Ale to nie wszystko. Kurs ma także za zadanie przekazać Ci wiedzę o aktualnie dostępnych w EASA uprawnieniach do lotów IFR. Informacje krążące na ten temat po internecie i ludziach są niedokładne i często ze sobą sprzeczne. Możesz na przykład usłyszeć, że „CB-IR to nie IR”, albo że do BIR (Basic Instrument Rating) trzeba ukończyć np. 20 godzin szkolenia. Żadna z tych informacji nie jest prawdziwa. Jeżeli chcesz ułożyć sobie w głowie wiedzę na ten temat, zainwestuj w nasz kurs. Zwróci Ci się kilkudziesięciokrotnie, jeśli w przyszłości będziesz się szkolić do IR lub BIR.
Co jest w tym kursie?
Sześć lekcji zebranych w dwa moduły. Pierwszy moduł jest o samym lataniu w warunkach IMC. Po jego przerobieniu już nigdy nie będziesz ćwiczyć „ślepaka” bez drugiego pilota w samolocie. Dowiesz się też, jaka jest optymalna kolejność nabywania umiejętności pilotażu w IMC.
Drugi moduł dotyczy samych uprawnień. Oprócz klasycznej i kompetencyjnej (CB, Competency Based) ścieżki do IR(A) omawia także najnowsze uprawnienie, czyli Basic Instrument Rating. Na końcu tego modułu jest prawdziwa petarda – lekcja „tips and tricks”, w której na każdego chętnego na BIR/IR czekają czterocyfrowe oszczędności na szkoleniu.
To dobre miejsce na pytanie o wartość
…ale tę już sobie ustaliliśmy przed chwilą – czterocyfrowe oszczędności, czyli tysiące monet, których nie wydasz. Teraz zestaw to sobie z ceną kursu, która wynosi 198 zł. I już widzisz, że to nie żadna cena, tylko inwestycja.
I to nie jest na rok, tylko raz na zawsze. Otrzymujesz dostęp do kursu i nieważne, czy zechcemy go ulepszyć technicznie, czy dopisać nowe moduły, kurs będzie Twój. Do tego jeszcze dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku tylko dla uczestników naszych kursów i mentoringu.
Dalej się wahasz? A co powiesz na 14-dniową gwarancję satysfakcji? Jeśli w ciągu 14 dni powiesz nam, że nie chcesz tego szkolenia i wolisz jednak swoje pieniądze, to je dostaniesz z powrotem. Całe ryzyko jest po naszej stronie, po Twojej stronie są tylko nowe możliwości.
Kupuję – bez ryzyka i z 14-dniową gwarancją
Dedykowana strona kursu w serwisie www Westwings
P.S. Sprzedaż kończymy 26 listopada o 22:00. Następna szansa w 2025 roku.
Artykuł sponsorowany