Przejdź do treści
Źródło artykułu

Nowa odsłona lot.com

Polskie Linie Lotnicze LOT zmieniły szatę graficzną oraz wprowadziły nowe rozwiązania, które ułatwią korzystanie Pasażerom ze strony internetowej lot.com. Nowa odsłona strony internetowej polskiego przewoźnika pojawiła się w miniony weekend.

Strona lot.com oprócz zmiany wizualnej na nowocześniejszą, będzie miała również czytelniejszy i przejrzystszy układ informacji. Selekcja najważniejszych informacji dla podróżnych oraz odpowiednie ich umieszczenie na stronie zostały wprowadzone zgodnie z tzw.: „web usability” (użyteczność serwisów internetowych) które mają ułatwić poruszanie się użytkowników po serwisie LOT-u.

Wprowadzone rozwiązania są zresztą wynikiem badań opinii i sugestii Pasażerów, którzy wskazali udogodnienia pomocne dla nich przy korzystaniu z lot.com i systemu rezerwacyjnego linii. Pod tym kątem stworzono właśnie zakładkę „Leć” w której zawarte są wszystkie kompletne informacje oraz warunki podróży, zwłaszcza tych wymagających specjalnej asysty m.in. dla osób niepełnosprawnych, lotu z dziećmi czy przewozu zwierząt.

Duży nacisk przy projektowaniu nowej odsłony lot.com położono na wyeksponowanie standardów obsługi i zalet produktu na pokładach samolotów LOT-u. W zakładce zatytułowanej „Lataj z LOT-em” umieszczono szereg informacji wraz z ilustracjami opisujących m.in. menu na pokładach samolotów, flotę, personel pokładowy czy serwis podczas rejsów. Wkrótce pojawi się także nowa, specjalna zakładka poświęcona magazynowi pokładowemu „Kalejdoscope”, w której umieszczone będzie m.in. internetowe wydanie bieżącej i drukowanej wersji magazynu.

Strona internetowa to obecnie wizytówka każdej z firm, dlatego LOT z myślą
o unowocześnianiu swojego wizerunku oraz stałemu podwyższaniu standardów obsługi Pasażerów przedstawia nową odsłonę lot.com - mówi Marcin Pawluk, Dyrektor E-Commerce w PLL LOT S.A. Podczas prac nad ulepszoną wersją wzięliśmy oczywiście pod uwagę opinię naszych podróżnych, którzy korzystają z serwisu i wiedzą jakie rozwiązania sprawią, aby lot.com był bardziej czytelny oraz wygodniejszy w użyciu. Zostaje mi tylko zachęcić i powiedzieć wszystkim „Kliknij na lot.com” – dodaje Marcin Pawluk.

Wśród nowych rozwiązań na lot.com warto wspomnieć o zakładce, w której zostały zawarte dokładne informacje dotyczące możliwości odprawy czy to przez Internet, Call Center czy poprzez Web kiosk na lotniskach w Europie i na świecie.

Nowa odsłona strony LOT-u została zaprojektowana przez agencję 180heartbeats we współpracy z firmą Comarch. Zmiany zostały wprowadzone w sobotę 6 stycznia br., specjalnie nad ranem czyli w momencie gdy badania wykazały najmniejszą aktywność użytkowników w sieci oraz gdy prace znacznie nie utrudniły korzystania z serwisu.

W najbliższym czasie będą nadal prowadzone działania, które mają ustabilizować i uzupełnić nową ulepszoną wersję strony internetowej LOT-u, dlatego mogą zdarzyć się trudności
w korzystaniu z serwisu.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony