Linie Lotnicze LOT wspierają Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi
Z dniem 1 października 2010 r., Polskie Linie Lotnicze LOT zaangażowały się w Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi. Od dziś, przez cały miesiąc, personel pokładowy LOT-u będzie nosił symboliczne różowe wstążki wpięte w klapy mundurów. W dniu inauguracji akcji na wszystkich lotach PLL LOT odczytywane będą także specjalnie przygotowane zapowiedzi pokładowe na temat Kampanii i profilaktyki raka piersi. Kampania ma na celu przypominać o znaczeniu profilaktyki w walce z chorobą, która odpowiednio wcześnie wykryta może być całkowicie wyleczalna.
LOT wspiera Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi nie tylko na pokładach samolotów. Ulotki na temat akcji dostępne są w biurach LOT-u w całym kraju. Obszerny materiał na temat profilaktyki raka piersi znalazł się w magazynie pokładowym PLL LOT Kaleidoscope. Dodatkowo na czas Kampanii zaadaptowana została strona www.lot.com, gdzie obok logo LOT pojawiła się symboliczna różowa wstążka.
W Polskich Liniach Lotniczych LOT pracuje wiele kobiet, w tym około 600 stewardes i aż 9 pań za sterami samolotów. Dbając o bezpieczeństwo i komfort podróży naszych pasażerów pełnią najważniejszą funkcję w firmie. Dlatego, mając na uwadze misję kampanii, którą jest szerzenie wiedzy o raku piersi oraz przekazywanie przesłania, że wczesne wykrycie choroby może uratować życie, LOT bez wahania zaangażował się w akcję – mówi Wiesława Musiał, Członek Zarządu PLL LOT.
Organizatorem międzynarodowej Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi, skupiającej się na ratowaniu życia kobiet na całym świecie i realizacji wizji świata bez raka piersi, firma Estée Lauder Companies. Pomysłodawczynią samej idei różowej wstążki jest wiceprezes firmy Evelyn Lauder.
Komentarze