Przejdź do treści
Źródło artykułu

II styczniowe posiedzenie PKBWL

Przedstawiamy raporty Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych z zakończonych badań poniższych zdarzeń:

2135/15 (I, 03.10.2015 r., Włoszczowa). Dotyczy: Zderzenia dwóch motoparalotnii w locie skutkującego śmiercią dwóch pilotów. Informacja o zdarzeniu 2135/15

2047/16 (I, 09.01.2016 r., Wydminy k/Giżycka). Dotyczy: Utraty orientacji geograficznej przez ucznia-pilota, uszkodzenia lewego skrzydła poprzez zderzenie z niezidentyfikowanym obiektem podczas lotu na wysokości ok. 2000 stóp, a następnie uszkodzenia podwozia poprzez najechanie na twardy przedmiot w trakcie lądowania zapobiegawczego w terenie. Informacja o zdarzeniu 2047/16

2351/16 (I, 04.09.2016 r., EPKR). Dotyczy: Wypadku samolotu VAN RV-4A skutkującego śmiercią pilota i pasażera statku powietrznego. Informacja o zdarzeniu 2351/16

3219/16 (I, 10.09.2016 r., EPWA). Dotyczy: Znalezienia przez mechaników organizacji obsługowej we wnęce podwozia samolotu ERJ-135 narzędzia („obcinaczki”), pozostawionego podczas wcześniejszego przeglądu przez mechanika Użytkownika. Informacja o zdarzeniu 3219/16

3220/16 (I, 31.12.2016 r., EPWA). Dotyczy: Pozostawienia przez technika latarki na pokładzie obsługiwanego samolotu i znalezienia jej następnie w pobliżu drogi startowej. Informacja o zdarzeniu 3220/16

Publikowane materiały pochodzą ze strony Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa (link)

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony