Przejdź do treści
Źródło artykułu

II grudniowe posiedzenie PKBWL

Przedstawiamy raporty Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych z zakończonych badań poniższych zdarzeń:

• 1255/16 (I, 10.06.2016 r., EPWA). Dotyczy: Nieprawidłowego działania PDU (Power Distribution Unit) podczas końcowego podejścia do lądowania samolotu SAAB SF-340A. Informcja o zdarzeniu 1255/16

• 1290/16 (I, 13.06.2016 r., EPWA). Dotyczy: Nieprawidłowego działania bezpiecznika S7 – „R ESS / R MAIN” podczas wznoszenia po starcie samolotu SAAB SF-340A. Informcja o zdarzeniu 1290/16

• 2562/16 (I, 24.09.2016 r., FIR Kanada). Dotyczy: Niezamierzonego, powolnego wznoszenia rzędu 100-200 stóp/min samolotu Boeing 787-800. Nieodpowiedniego nadzoru nad parametrami lotu oraz skupienia się pilota lecącego na programowaniu komputera pokładowego, w czasie gdy w kokpicie przebywał jeden pilot. Informcja o zdarzeniu 2562/16

• 2575/16 (I, 29.09.2016 r., m.Wysogotowo CTR EPPO). Dotyczy: Włączenia się sygnalizacji (XSIN CHIP) - tj. opiłki w przekładni głównej w trakcie lotu śmigłowca Bell-407. Informcja o zdarzeniu 2575/16

Publikowane materiały pochodzą ze strony Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa (link)

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony