Przejdź do treści
Źródło artykułu

I lipcowe posiedzenie PKBWL - aktualizacja

Przedstawiamy raporty Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych z zakończonych badań poniższych zdarzeń:

• 22/15 (I, 09.01.2015 r., FIR EPWW) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotów Airbus A319 i Airbus A320, które wydarzyło się 9 stycznia 2015 roku w FIR EPWW, informacja o zdarzeniu 22/15

• 23/15 (I, 11.01.2015 r., FIR EPWW) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotów Airbus A321 i Airbus A320, które wydarzyło się 11 stycznia 2015 roku w FIR EPWW, informacja o zdarzeniu 23/15

• 586/15 (I, 24.04.2015 r., Strefa czasowa wydzielona TSA 04D) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotu Cessna 172, które wydarzyło się 24 kwietnia 2015 roku w strefie czasowej wydzielonej TSA 04D, informacja o zdarzeniu 586/15

• 601/15 (I, 11.04.2015 r., EPLR) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego z udziałem spadochronu Pilot 168, które wydarzyło się 11 kwietnia 2015 roku na lotnisku EPLR, informacja o zdarzeniu 601/15

• 607/15 (I, 30.04.2015 r., EPBK) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego z udziałem spadochronu Navigator 280, które wydarzyło się 30 kwietnia 2015 roku przed przyziemieniem na lotnisku EPBK, informacja o zdarzeniu 607/15

• 618/15 (I, 02.05.2015 r., Chrcynno-lądowisko EPNC) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego z udziałem spadochronu Navigator 240, które wydarzyło się 2 maja 2015 roku podczas otwierania spadochronu, na lądowisku w Chrcynnie (EPNC), informacja o zdarzeniu 618/15

• 1163/14 (I, 23.07.2014 r., FIR Warszawa - EPWW) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego dwóch samolotów Bombardier Dash-8 (DH8), które wydarzyło się 23 lipca 2014 roku w FIR Warszawa (EPWW), informacja o zdarzeniu 1163/14

• 1206/15 (I, 02.07.2015 r., EPOM) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego szybowca SZD 48-1 Jantar Std 2, które wydarzyło się 2 lipca 2015 roku w fazie wznoszenia na holu za samolotem na lotnisku EPOM, informacja o zdarzeniu 1206/15

• 1223/15 (I, 02.07.2015 r., EPRU) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego szybowca SZD 42-2 Jantar Std 2B, które wydarzyło się 2 lipca 2015 roku podczas lądowania na lotnisku EPRU, informacja o zdarzeniu 1223/15

• 1729/14 (I, 24.09.2014 r., TMA EPLB) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotu Cessna 172, które wydarzyło się 24 września 2014 roku w przestrzeni kontrolowanej TMA EPLB, informacja o zdarzeniu 1729/14

• 1759/14 (I, 28.09.2014 r., FIR EPWW EPD 24) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotu Embraer 190 (E190), które wydarzyło się 28 września 2014 roku w FIR EPWW EPD 24, informacja o zdarzeniu 1759/14

• 1805/14 (I, 30.09.2014 r., EPWA) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotu Beechcraft Hawker 800XP (BE9L), które wydarzyło się 30 września 2014 roku podczas kołowania na lotnisku EPWA, informacja o zdarzeniu 1805/14

• 1810/14 (I, 06.10.2014 r., FIR EPWW) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotów Boeing 737-800 (B738) i Airbus A330-300 (A333), które wydarzyło się 6 października 2014 roku w FIR EPWW, informacja o zdarzeniu 1810/14

• 1811/14 (I, 06.10.2014 r., FIR EPWW) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotów Partenavia P68 Observer 2 (PC68) i Airbus A320 (A320), które wydarzyło się 6 października 2014 roku w FIR EPWW, informacja o zdarzeniu 1811/14

• 1813/14 (I, 06.10.2014 r., FIR EPWW) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotów Boeing 737-800 (B738) i Embraer 190 (E190), które wydarzyło się 6 października 2014 roku w FIR EPWW, informacja o zdarzeniu 1813/14

• 1903/14 (I, 20.10.2014 r., EPRU) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotu Cessna 206, które wydarzyło się 20 października 2014 roku podczas rozbiegu na lotnisku EPRU, informacja o zdarzeniu 1903/14

• 1929/14 (I, 24.10.2014 r., EPWA) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotów Embraer 170 (E170) i Boeing 757 (B757), które wydarzyło się 24 października 2014 roku na lotnisku EPWA, informacja o zdarzeniu 1929/14

• 2147/14 (I, 10.10.2014 r., EPWA) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotu Boeing 737-400 (B734), które wydarzyło się 10 października 2014 roku podczas kołowania na lotnisku EPWA, informacja o zdarzeniu 2147/14

Raporty z pozostałych posiedzeń PKBWL dostępne są tutaj.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony