Statuetka Superbrands dla Lotniska Chopina
Lotnisku Chopina przyznano statuetkę Superbrands, jako jednej z najsilniejszych marek biznesowych na polskim rynku. Podczas uroczystej gali w warszawskim hotelu Sheraton nagrodę w imieniu firmy odebrał Dyrektor Finansowy Michał Nowotny.
Lotnisko Chopina otrzymało tytuł „Business Superbrands”, który przyznawany jest przez Radę Marek. W skład Rady Marek wchodzą uznani eksperci i specjaliści w dziedzinie marketingu oraz Public Relations. Korzystając ze specjalnej aplikacji komputerowej, Rada poddała ocenie 1200 marek biznesowych. Każda marka oceniana była w skali od 1 do 20 punktów. Marki ze średnią powyżej 12 punktów otrzymały tytuł „Business Superbrands”.
„Superbrands jest dla nas bardzo ważnym i cennym wyróżnieniem, które potwierdza pozycję i znajomość znaku firmowego Lotniska Chopina. Cieszymy się, że nasza praca nad budowaniem wiarygodnej i wartościowej marki została doceniona" - mówi Radosław Żuk Dyrektor Biura Public Relations "Porty Lotnicze".
The Superbrands Ltd. jest światową organizacją z siedzibą w Londynie, działająca od ponad 14 lat w 80 krajach. Początkowo Superbrands było audycją radiową w stacji BBC London, obecnie jest to międzynarodową organizacją, która ma za zadanie promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych oraz rozpowszechniać ideę brandingu. Organizacja wydaje publikację, które często nazywane są "Bibliami brandingu", w których przedstawione są case studies marek, które otrzymały tytuł.
Komentarze