Lotnisko Chopina przyjazne klientom
Lotnisko Chopina w Warszawie zostało laureatem Godła Firma Przyjazna Klientowi. Wyróżnienie jest przyznawane przez Fundację Obserwatorium firmom i instytucjom działającym na terenie Polski, które wyróżniają się pod względem nowoczesnej i profesjonalnej obsługi klienta.
Każdy podmiot starający się o Godło Firma Przyjazna Klientowi poddaje się niezależnemu audytowi, który weryfikuje założenia polityki obsługi klienta. Zewnętrzny podmiot dokonuje oceny sposobu funkcjonowania przedsiębiorstwa z wykorzystaniem zróżnicowanych narzędzi badawczych, m.in. badania kwestionariuszowego Customer Care Index, indywidualnych wywiadów pogłębionych czy badania Mystery Klient. Udział w programie umożliwia również porównanie wyników danej firmy z innymi podmiotami prowadzącymi działalność w Polsce. W ramach programu oceniane są, m.in.: poziom satysfakcji klienta, profesjonalizm kadry oraz efektywność działań. Nie bez znaczenia pozostaje ocena poziomu komunikacji firmy z otoczeniem – tak biznesowym, jak i wobec klienta indywidualnego.
„To wyróżnienie ma dla nas wartość szczególną. Z myślą o klientach, ich komforcie realizujemy działania inwestycyjne i wzbogacamy naszą ofertę. Bez naszych klientów nie moglibyśmy osiągnąć tak dobrego wyniku. Co więcej, Godło Firmy Przyjaznej Klientowi przyznaje instytucja niezależna, opierając się na wynikach wieloetapowego badania, a to daje gwarancję, że laureat Godła Firma Przyjazna Klientowi to podmiot rzeczywiście godny zaufania” – powiedział Radosław Żuk, Dyrektor Biura Public Relations P. P. „Porty Lotnicze”.
Godło Firmy Przyjaznej Klientowi jest przyznawane od 2002 r. Do tej pory udział w Programie wzięło ponad 700 firm i instytucji. Gala wręczeni a Certyfikatów Firma Przyjazna Klientowi odbyła się w poniedziałek, 27 września w Hotelu Polonia Palace.
Komentarze