Pismo IAOPA do EASA w sprawie instrukcji ciągłej zdatności do lotu
IAOPA przesłała do EASA pismo w sprawie instrukcji ciągłej zdatności do lotu (ICA ) mającej zastosowanie do samolotów posiadających świadectwo typu (TC ) FAA wydane zgodnie z CAR 3 albo FAR 23 oraz stanowisko IAOPA w sprawie warunków, jakie należy spełnić, aby wykonać naprawę, modyfikacje/instalacje zakończoną przed dniem 28 września 2003, kiedy (Part) 21 regulacji nr EC 1702/2003 weszła w życie.
Generalnie chodzi o sytuacje, gdy Władze lotnicze wymagają od właścicieli samolotów zarejestrowania przed wejściem w życie wyżej wymienionych przepisów, stworzenia pełnej dokumentacji zastosowanych zmian, biuletynów i innych. Często jest to niemożliwe ze względu na brak dokumentacji, która wtedy nie była wymagana.
Dokumenty w polskiej i oryginalnej wersji dostępne są na stronie KTL AOPA Poland
Generalnie chodzi o sytuacje, gdy Władze lotnicze wymagają od właścicieli samolotów zarejestrowania przed wejściem w życie wyżej wymienionych przepisów, stworzenia pełnej dokumentacji zastosowanych zmian, biuletynów i innych. Często jest to niemożliwe ze względu na brak dokumentacji, która wtedy nie była wymagana.
Dokumenty w polskiej i oryginalnej wersji dostępne są na stronie KTL AOPA Poland



Źródło artykułu
Komentarze