Przejdź do treści
Źródło artykułu

KLM happy to help

W ramach wyjątkowej globalnej akcji, nowo powstałe biuro obsługi KLM pomoże każdemu turyście, bez względu na to, jaką linią podróżuje.

Linia KLM oferuje pomoc wszystkim podróżnym na całym świecie – niezależnie od tego z jakiego lotniska wylatują, i jakiego wybrali w tym celu przewoźnika. Do końca tygodnia, specjalny zespół KLM #HappytoHelp będzie asystować podróżnym z całego świata za pośrednictwem kanałów social media (jak na przykład Twitter, Instagram, YouTube czy Facebook) 24 godziny na dobę. Pokazowe centrum pomocy ulokowano w specjalnym szklanym pawilonie, który pojawił się w Schiphol Plaza na lotnisku w Amsterdamie.

Holenderska linia jest znana i często nagradzana za swoje nowatorskie pomysły z wykorzystaniem niestandardowych kanałów komunikacji. Tym razem zaskoczyła wszystkich użyciem platform społecznościowych, nie ograniczając się jednak do wsparcia swoich pasażerów. Specjalnie powołany zespół do obsługi klientów #HappytoHelp dostępny całą dobę do 17 października br., będzie starał się pomóc każdemu podróżnemu, bez wyjątku! Wszystkie zapytania i prośby będą rozpatrywane w sposób wnikliwy i indywidualny, tak aby pasażer otrzymał szybką i profesjonalną odpowiedź. Osoby korzystające z usług tego nietypowego biura, mogą się spodziewać odpowiedzi w formie informacji tekstowych, zdjęć na Instagramie czy filmików na YouTube. Najnowsza akcja ma na celu pokazać unikatowe podejście KLM do obsługi klienta.

KLM jest znany w branży jako linia najszybciej odpowiadająca na zapytania swoich pasażerów, lecz nie wszyscy podróżują z KLM, więc nie każdy o tym wie. Stąd pomysł tej ciekawej inicjatywy. Specjalny projekt nie obejmuje wyłącznie wsparcia poprzez kanały social media, w tym tygodniu przeszkolony personel naziemny i załoga KLM w proaktywny sposób proponuje swoją pomoc napotkanym na lotniskach podróżnym. Mogą tego doświadczyć pasażerowie podróżujący przez lotniska w Amsterdamie, Nowym Jorku, Sao Paulo i Hongkongu.

Najnowsza inicjatywa ma na celu budowanie pozytywnego wizerunku KLM. Dzięki tygodniowej akcji, linia zaprezentuje podróżnym na całym świecie, jak nieoceniona może być pomoc i zaangażowanie pracowników biura obsługi, którzy wsłuchują się w potrzeby podróżnych i jednocześnie, w miarę możliwości, starają rozwiązywać ich problemy.

KLM jest jedną z pierwszych linii lotniczych, która zaoferowała całodobowy serwis social media i wprowadziła innowacyjną usługę „Meet & Seat” (dobór współtowarzysza podróży poprzez portale społecznościowe, np. na podstawie wspólnych zainteresowań). Równie innowacyjnym narzędziem jest „KLM Dream Catcher”, który przetwarza tysiące rekomendacji na temat danego celu podroży, zamieszczanych na 12 największych platformach społecznościowych. Przewoźnik również jako pierwszy w branży skonsolidował tak wiele serwisów turystycznych w jednym miejscu, łącząc dane z własną wyszukiwarką biletów. Za swój istotny wkład w integrację kanałów social media z rozwiązaniami dla podróżnych w ramach E-Commerce Excellence Awards, linia otrzymała główną nagrodę w kategorii „Najlepsza Obsługa Klienta”, a także zyskała nominacje w kategorii „Najlepsza Kampania Social Media” oraz „Najlepsza Linia lotnicza”.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony