Przejdź do treści
Źródło artykułu

Garmin celuje w LSA

Firma ogłosiła produkcję zmodyfikowanej wersji najnowszego przenośnego urządzenia 696 . Połączenie MFD (Multi-Function Display) i EFB (Electronic Flight Bag) pojawi się w panelach lekkich sportowych samolotów w formie znanej do tej pory jako GDU 370 oraz GDU 375.

„Cały urok GDU 370 oraz 375 tkwi w ich formie i kształcie” oznajmił Gary Kelley, vice prezes Garmin’a ds. marketingu. “Można je rozszerzać. Mogą być wzajemnie łączone z innymi urządzeniami Garmin’a”.

Podstawową różnicą pomiędzy 695/696 a GDU370/GDU375, jest możliwość zabudowy w panelach samolotów. Do tej pory, posiadacze GPSMAP 695/696 sami według własnej inwencji twórczej, instalowali urządzenia w panele. Zdaje sie że Garmin podążył ich śladem.

Rozszerzeniem funkcjonalnym do GDU370/GDU375 ma być Garmin G3X z systemem ADAHRS (Air Data Attitude Heading Reference System) oraz modułem do zbierania informacji o silniku (EIS).

Pierwsze dostawy GDU 370 i 375 zaplanowano na marzec. Ceny detaliczne mają wynieść odpowiednio: 3295 $ i 3995 $. System G3X ma zadebiutować w kwietniu na Sun’n Fun w cenie detalicznej 9995$. W efekcie, jedno-ekranowy system GDU 375 plus G3X to koszt 13990$ (9995$ + 3995$).
FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony