Firma Pratt And Whitney przepowiada powrót koniunktury
John Saabas, prezes Pratt & Whitney Canada, największego na świecie producenta silników dedykowanych do samolotów biznesowych powiedział, iż koniunktura tego segmentu rynku ma szansę powrócić do rekordowego poziomu na jakim była w 2008 r., ale stanie się to najwcześniej za cztery lata.
Prezes dodał również, iż firmy Bombardier i Gulfstream walczą obecnie o dominację na rynku dużych odrzutowców biznesowych, a kolejny przedstawiciel tego segmentu - Cessna rozważa wznowienie projektu międzykontynentalnego samolotu Columbus, który wstrzymała w 2009 roku.
Rynek dużych odrzutowców biznesowych powinien się wzmocnić, co dobrze wróży dla obecnie rozwijanego projektu P&WC, silnika serii PW800, którego pierwszym klientem miała być Cessna. Prace nad jednostką wciąż trwają, ale zanim rynek się odrodzi, projekt PW800 będzie już ukończony, dodał Saabas.
Tłumaczenie z AvWeb
Prezes dodał również, iż firmy Bombardier i Gulfstream walczą obecnie o dominację na rynku dużych odrzutowców biznesowych, a kolejny przedstawiciel tego segmentu - Cessna rozważa wznowienie projektu międzykontynentalnego samolotu Columbus, który wstrzymała w 2009 roku.
Rynek dużych odrzutowców biznesowych powinien się wzmocnić, co dobrze wróży dla obecnie rozwijanego projektu P&WC, silnika serii PW800, którego pierwszym klientem miała być Cessna. Prace nad jednostką wciąż trwają, ale zanim rynek się odrodzi, projekt PW800 będzie już ukończony, dodał Saabas.
Tłumaczenie z AvWeb
Źródło artykułu
Komentarze