Przejdź do treści
Źródło artykułu

Firma Guardian Avionics zaprezentowała AERO-454

Firma Guardian Avionics poinformowała o wprowadzeniu do sprzedaży urządzenia Aero 454, które według przedstawiciela spółki, ma być przełomem w kwestii obecnie stosowanych instrumentów pokładowych. Aero 454 odbiera sygnał z samolotowych GPS Garmina modeli 430, 530, 650, 750, G900 oraz G1000 i może je przekazywać równocześnie na trzy tablety lub iPady wykorzystywane w czasie lotu przez pilotów czy też pasażerów.

Dodatkowo, z aplikacji IEFB Airport Pages, urządzenie może przekazywać częstotliwości standby na radia SL30/SL40, a z GPS zamontowanego na panelu kokpitu dane odnośnie aktualnego położenia, mapy, plany lotu i wiele innych. Aero 454 może komunikować się z dowolnymi aplikacjami, w tym z m.in. Flight Guide, ForeFlight, WingX, Jeppesen i Garmin Connect. Po zintegrowaniu z aplikacją Flight Guide IEFB, użytkownik uzyska dostęp do lokalizacji GPS oraz planów lotu, a także będzie miał możliwość bezpośredniej zmiany częstotliwości na radiu SL30.

Według zapewnień spółki, Aero 454 (z detektorem CO) jest łatwe do zainstalowania na większości paneli kokpitowych. Obecnie, urządzenie jest fabrycznie montowane we wszystkich nowych samolotach marki Cirrus SR20 oraz SR22. Detektory CO Guardian Avionics są również standardowo instalowane w samolotach Cessna 172, 182, 206, a także konstrukcjach produkowanych przez firmę Diamond. Nowy Aero 454 został już certyfikowany przez Federalną Administrację Lotnictwa USA (FAA), jak również uzyskał zatwierdzenie Technical Standard Orders (ustalone standardy jakościowe dotyczące montażu podzespołów). Guardian Avionics zaprezentuje urządzenie podczas nadchodzących targów lotniczych Oshkosh 2012.

Źródło:
www.dommagazine.com

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony