Przejdź do treści
The 2011 Florida LSA Tour
Źródło artykułu

Wspólny lot promocyjny producentów LSA po lotniskach Florydy

Jak informuje portal GaNews, specjaliści ds. marketingu branży lekkiego lotnictwa sportowego (LSA) - Bill Canino z firmy SportairUSA i obecna legenda amerykańskiego marketingu Dave Graham (niegdyś spółka Gobosh), wprowadzili w życie inicjatywę  pod nazwą 2011 Florida LSA Tour, która zakłada wspólny lot promocyjny (w dniach 25-30 stycznia) grupy samolotów po kilku miastach stanu Floryda. Wśród uczestniczących w nim konstrukcji znalazło się pięć najbardziej popularnych marek LSA.

"Byliśmy na Florydzie, a żeby dolecieć do domu po targach w Sebring, musimy pokonać cały stan", wyjaśnił Canino. „Ponieważ nie wszyscy mogli dotrzeć na US Sport Aviation Expo, pomyśleliśmy, że możemy po części imprezę zabrać bezpośrednio do tych osób”, dodał. Bill i Dave zaplanowali listę lotnisk, na których się zatrzymają i następnie skontaktowali się z miejscowymi oddziałami Stowarzyszenia Samolotów Eksperymentalnych (EAA), prosząc o oficjalne zaproszenia. Zaproponowali też finansowe bonusy, które mają pomóc przyciągnąć członków organizacji w dniu przylotu. Obaj mają nadzieję, że to będzie udana inicjatywa, która zadomowi się w tradycji otwartej i przyjaznej konkurencji rynku LSA.

Jak informują organizatorzy, w wyprawie biorą udział następujące samoloty: Sting, Sirius, iCub, American Legend Cub, Flight Design CTLS, Rans S-19 oraz Jabiru J-230 (reprezentowany przez firmę Sportplanes Florida).

„Jednym z najważniejszych aspektów, jakie zauważyłem w mojej pracy wspierania przemysłu LSA, jest chęć wspólnej promocji skrzydła w skrzydło na płycie iotniska i prezentacji wielu pięknych statków powietrznych. Każdy producent doskonale zdaje sobie sprawę, że potencjalnemu klientowi może spodobać się samolot innej firmy, ale to działa także w drugą stronę. Zebranie dużej ilości nowych, błyszczących LSA, to sprawdzony sposób na przyciągnięcie większej uwagi”, powiedział Dan Johnson.

„Oczywiście inne firmy również organizowały takie wyprawy, więc nic w tym innowacyjnego., ale nie przychodzi mi na myśl żadna inna próba, gdzie grupa sprzedawców samolotów działała wspólnie i do tego jeszcze zapraszała przedstawicieli bezpośredniej konkurencji. Mam nadzieję, że oddziały EAA pojawią się w dużej liczbie na spotkaniach, a w jednym z nich, na lotnisku Spruce Creek Fly-in wezmę udział osobiście”, dodał.

Zapraszamy do obejrzenia wywiadu z Danem Johnsonem, prezesem Stowarzyszenia Producentów Light Aircraft (LAMA) i równocześnie ekspertem w dziedzinie lekkich samolotów sportowych, w którym zawartych jest wiele odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące tego segmentu lotnictwa.


Więcej informacji dostępnych jest tutaj

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony