Firma Hawker Beechraft odsłoniła szczegóły modernizacji King Air 200GTR
Dział obsługi klienta (GCS) firmy Hawker Beechcraft zaprezentował pakiet poprawy istniejących produktów typu turbośmigłowego modelu King Air 200GT, który zawiera, wymagane przez użytkowników zmiany i modernizacje technologii w celu zwiększenia wydajności samolotu i jego wartości przy odsprzedaży. Zestaw King Air 200GTR obejmuje kompozytowe winglety BLR Aerospace, Raisbeck Engineering Ram Air System Recovery (RARS) oraz 4-łopatowe śmigła Hartzella.
Możliwość skorzystania z tej opcji jest zapewniona jedynie w autoryzowanych obiektach serwisowych. Jedną z najistotniejszych zmian jest zmniejszenie długości rozbiegu potrzebnego przy maksymalnej masie startowej na poziomie morza do pokonania 15m przeszkody. Obecnie maszyna wymaga do tego pasa startowego o długości 643m, czyli o 122m krótszego niż wymaga King Air B200GT. Dodatkowo, na lotnisku o elewacji 5000 stóp i temperaturze 25° C, długość rozbiegu na przeszkodę o wysokości 15m wynosi obecnie 943m - o 213m mniej niż u poprzednika. Przedstawiciel firmy podkreślał, iż dzięki wprowadzonym zmianom maszyna uzyskała dostęp do ponad 1100 lotnisk, na których wcześniej King Air 200GT nie mógł operować, a także dodatkowy margines bezpieczeństwa i elastyczności działania na lotniskach z dłuższymi drogami startowymi.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie HawkerBeechcraft.com
Komentarze