Przejdź do treści
Źródło artykułu

REVIMA APU zawarła kontrakt obsługowy APU z polską linią lotniczą EUROLOT

Firma REVIMA APU z Francji podpisała 10-letni kontrakt na świadczenie usług na zasadzie wyłączności, dotyczący napraw i konserwacji pomocniczych jednostek mocy (APU – auxiliary power unit) APS1000C12 zainstalowanych w samolocie Bombardier Dash Q400NextGen, operujących we flocie regionalnej linii lotniczej EUROLOT. 

Nasza współpraca z Regionalnymi Liniami Lotniczymi rozpoczęła się w roku 2006 i od tego czasu stale obsługujemy tych operatorów jako Autoryzowany Serwisant OEM. Jesteśmy bardzo dumni, że możemy poszerzyć naszą bazę klientów zawierając kontrakt z odnoszącym sukcesy operatorem, firmą EUROLOT – mówi Antoine Marez, Dyrektor Zarządzający REVIMA ds. obsługi APU. Jest to wynikiem konsekwentnego podnoszenia jakości obsługi klientów i zwiększania wydajności, a w roku 2014 zamierzamy jeszcze bardziej podnieść jakość usług poprzez realizację jednego z naszych kluczowych projektów, dotyczącego przebudowę zakładu naprawczego APU, aby stale skracać czas realizacji zleceń.

Naszym celem jest nie tylko zapewnienie najlepszego standardu produktu i obsługi pasażerów na pokładzie samolotów EUROLOT, ale również współpraca z najlepszymi specjalistami, szczególnie w tak istotnych dziedzinach jak konserwacja samolotów i wsparcie w zakresie usług technicznych. Jesteśmy przekonani, że współpraca z REVIMA APU będzie korzystna dla obu stron – mówi Bartłomiej Matusiewicz, Wiceprezes ds. Operacyjno-Technicznych w EUROLOT.

REVIMA APU to jedna z największych na świecie firm zajmujących się serwisowaniem jednostek APU i remontami. Ta mieszcząca się w Caudebec-en-Caux w Normadii, we Francji, firma może się poszczycić ponad 40-letnią tradycją w naprawie jednostek APU stosowanych w szerokiej gamie samolotów Airbus i Boeing, jak również w samolotach regionalnych takich producentów jak BAE Systems, Bombardier, Embraer, Fokker i Saab. REVIMA Group jest wiodącym niezależnym dostawcą usług, specjalizującym się w konserwacji, naprawach i remontach pomocniczych jednostek mocy i podwozi samolotów. Firma, której wielkość sprzedaży przekracza 150 mln euro, zatrudnia około 600 pracowników w swoich dwóch głównych jednostkach znajdujących się w Caudebec-en-Caux w Normadii, we Francji. 

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony