Przejdź do treści
Źródło artykułu

Eurolot z opcją all inclusive

Nowe korzyści w taryfie PREMIUM. Od 1 grudnia każdy lecący z Eurolotem może skorzystać z bogatej oferty salonów biznesowych na lotniskach w Polsce. Wystarczy zarezerwować bilet w nowej taryfie PREMIUM. Zobaczcie, jak to działa.

Od teraz linie lotnicze Eurolot oferują pasażerom możliwość zakupu biletu w dwóch skrojonych na miarę indywidualnych potrzeb taryfach: PREMIUM oraz BASIC.

Zależy Ci na komfortowej podróży i równie wygodnej, dopasowanej do Twoich potrzeb ofercie? Potrzebujesz, żebyśmy dostosowali się do Twojego elastycznego planu dnia? Przed podróżą chcesz być zawsze w kontakcie ze współpracownikami i rodziną?

Rezerwując bilet w taryfie PREMIUM na rejs krajowy nasi Pasażerowie zyskują dostęp do salonów business lounge na lotniskach w Polsce. Ponadto na wszystkich połączeniach gwarantujemy bezpłatną możliwość zmiany imienia i nazwiska Pasażera oraz daty wylotu i przylotu nawet do 2 godzin przed planowanym odlotem oraz możliwość zwrotu biletu.

INFORMACJA: wszystkie bilety zakupione w taryfie Flex na loty po 1 grudnia 2012 r. zyskują status i przywileje taryfy PREMIUM.

Co czeka na pasażerów w salonach business lounge?

Salony oferują między innymi bogatą ofertę przekąsek, zimnych i gorących napojów bezalkoholowych (oraz alkoholowych), bezprzewodowy dostęp do internetu, kawiarenkę prasową oraz internetową, możliwość korzystania z drukarki, faksu oraz dostęp do systemu informacji wizualnej wraz z aktualnym rozkładem lotów.

Jesteś zdecydowany, wiesz kiedy planujesz podróż, nie przewidujesz nagłych zmian w zakresie daty wylotu lub przylotu? Chcesz czerpać korzyści z wygodnej podróży i płacić mniej?

Taryfa ekonomiczna (BASIC) to najlepszy wybór dla tych Pasażerów, którzy znają konkretne parametry dotyczące swojej podróży, nie przewidują nagłych zmian w zakresie daty wylotu czy przylotu i chcą czerpać korzyści z wygodnej, szybkiej, niskokosztowej podróży liniami Eurolot.

INFORMACJA: od dnia 4 grudnia 2012 roku przestaje obowiązywać taryfa EUROLOT. Bilety zakupione w taryfie EUROLOT do dnia 3 grudnia 2012 r. zachowują ważność według warunków obowiązujących w momencie zakupu.

Szczegółowych informacji udziela Contact Center. Zapraszamy do kontaktu pod numerem tel.: +48 225 740 740


FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony