Przejdź do treści
B777 należący do linii Emirates
Źródło artykułu

Emirates zwróciły klientom już 1,4 miliarda dolarów

Linie Emirates ujawniły, że do tej pory przekazały klientom już ponad 1,4 miliarda dolarów w ramach zwrotów kosztów podróży, które wynikały z sytuacji epidemicznej COVID-19. Linie lotnicze stale i konsekwentnie rozpatrują wnioski składane przez klientów.

Od marca przetworzono ponad 1,4 miliona próśb dotyczących zwrotu kosztów, co stanowi 90% wszystkich wniosków, jakie otrzymały linie lotnicze. Co więcej, obejmuje to niemal wszystkie przypadki zgłoszone przez klientów z całego świata do końca czerwca.

Od czasu wybuchu pandemii linie Emirates zainwestowały dodatkowe środki, aby zwiększyć swoje możliwości związane z przetwarzaniem zapytań od klientów. Przewoźnik kontynuuje również współpracę z partnerami biznesowymi, aby ułatwić zwroty kosztów osobom, które zarezerwowały loty za pośrednictwem biur podróży czy globalnych systemów rezerwacji (GDS).  

 - Rozumiemy, że z punktu widzenia naszych klientów każda oczekująca prośba o zwrot pieniędzy jest bardzo ważna. Dokładamy wszelkich starań, aby sprawnie uregulować wszelkie koszty spowodowane przez pandemię. Większość przypadków jest prostych i szybko je rozpatrzymy. Są jednak wnioski, które wymagają weryfikacji i ich rozwiązanie zajmie naszym zespołom nieco więcej czasu. Jesteśmy wdzięczni naszym klientom za cierpliwość i zrozumienie ­– powiedział Sir Tim Clark, prezes Linii Emirates.

Podczas gdy globalne rynki turystyczne powoli otwierają się ponownie, linie Emirates stopniowo wznawiają obsługę pasażerów na całym świecie, zawsze zapewniając przy tym klientom bezpieczne podróżowanie.

Mając na uwadze bezpieczeństwo podróżnych i społeczności testy COVID-19 PCR są obowiązkowe dla wszystkich pasażerów, również tranzytowych, przylatujących do Dubaju (i ZEA), w tym obywateli ZEA, mieszkańców i turystów, niezależnie od kraju, z którego przybywają.

Darmowe pokrycie kosztów związanych z zachorowaniem na COVID-19: w przypadku rozpoznania COVID-19 podczas podróży przewoźnik pokryje koszty świadczeń medycznych bez dodatkowych opłat ze strony pasażera. Ochrona przysługuje automatycznie pasażerom lecącym liniami Emirates do 31 października 2020 r. (pierwszy lot powinien odbyć się nie później niż 31 października 2020 r.) i obowiązuje przez 31 dni od momentu przebycia pierwszego odcinka podróży.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony