Eurocontrol w Internecie
Europejska Organizacja ds Bezpieczeństwa Żeglugi Powietrznej (Eurocontrol) uruchomiła profile na popularnych serwisach społecznościowych Youtube, Twitter, LinkedIn, Facebook i Delicious. Celem zadania, jest - jak czytamy na stronie internetowej - zintegrowanie lotniczych grup zawodowych i udostępnienie szerszemu gronu odbiorców informacji o działaniach Agencji.
Eurocontrol w ramach tej inicjatywy planuje także zaaranżować dialog z partnerami lotniczymi oraz wykorzystać serwisy do lepszego kontaktu z użytkownikami. Na witrynach dostępne są m.in. linki do praktycznych stron, filmy o tematyce lotniczej (dotyczące m.in. systemu CFMU), a także fora dyskusyjne.
Serwisy społecznościowe biją rekordy popularności. Działanie Agencji poprzez dotarcie do jak najszerszego grona potencjalnych użytkowników przestrzeni powietrznej, wpisuje się w starania o bezpieczne i przyjazne latanie.
Komentarze